Összes oldalmegjelenítés

2010. február 6., szombat

Hozzátáplálás

Ugye írtam már, hogy egy pár hete elkezdtük az almát kóstoltatni Bendivel, most egy pár napja pedig a krumplit. Így mostmár egy picit tudjuk variálni, hogy tízóraira egy kis gyümölcsöt kap, ebédre egy kis főzeléket és uzsira megint gyümölcsöt. Mondjuk ez még kevés íz, de ezután jöhet a többi, úgyhogy haladunk szépen. A szopizásokat is ritkítottam, vagyis a hozzátáplálás azért hozzátáplálás, mert szopizás után kínálom ezekkel az ízekkel, csak eddig nappal ötször szopizott (kb: 8, 11, 14, 17, 20 órakor), most áttértünk a négyszeri szopizásra (kb: 8, 12, 16, 20 óra) és ezek után kapja a kanalas falatokat. Az almához kap egy kis narancsot is, illetve néznem kell, hogy mi a székletlazító, mert tegnap este volt egy kis szorulása a kisfiunknak. Ugye neki szedni kell a folsavat is, meg vasat is a vérszegénység miatt és hát még jön rá az alma, meg krumpli, így nem sikerült könnyen kinyomnia. Már délután is nyűgösködött, de a pukizás az ment neki. Viszont a pelusba (hozzá képest) elég kemény cucc került, szóval már napok óta nincs hasmenése. Aztán az esti tornánál egyszercsak biggyedt a szája, majd elkezdett nagyon sírni és ahogy felvettem, éreztem, hogy jött egy kis adaggal (ilyenkor már pelus nélkül van a szobában, rajta a rugi). Hát nekem is majdnem biggyedt a szám, úgy megsajnáltam szegényt. Így ma nem kapott vasat, de evett alma+narancsot, meg krumplit.


Délelőtt Csongi ment el bevásárolni, ebéd után meg én mentem egyet shopingolni. Ez az etetési időpont nekem is jobban tetszik, nem annyira kötött, így jobban tudok tervezni is. Mondjuk Bendének is van beleszólása, de eddig (tegnap kezdtem), úgy vettem észre, hogy nem lesz gond. Így az alvás is kettőre redukálódott, egy ebéd előtt és egy ebéd után. Mondjuk meglátjuk, hogy így marad-e hosszabb távon. Mi tervezünk, a gyerek pedig véghezvisz...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése