Összes oldalmegjelenítés

2010. március 3., szerda

Március

Itt a tavasz, ezt éreztük hétfőn (és ma), így sétáltunk egy nagyot Bendével. Mivel olyan kellemes volt az időjárás, hogy szinte a kabát végig a babakocsi aljában maradt, gondoltam felsétálunk a belvárosba. 35 perc alatt fel is lehet érni, így ha jön majd a jobb idő, akkor kétnaponta szerintem felmegyünk. Voltunk postán, meg a dm-ben, aztán kiültünk a főtéren és sütettük az arcunkat. Aki leült mellénk mindenki megcsodálta Bendit, hogy milyen aranyos és szép kisfiú és jöttek a történetek a gyerekekről, az unokákról és még a dédunokákról is. Meghallgattuk a harangjátékokat a városházánál és egy óra pihenés után hazaindultunk. Odafele hamar elaludt Bende, mondjuk sütötte a nap a buksiját, így nem nagyon tudott nézelődni. Hazafele viszont az utolsó öt percben szundított el, végig nézelődött. Aranyos volt, ahogy fogta a lábzsákot és lejjebb húzta, hogy jobban kilásson. Ez nekem is egy kis tréning volt, utoljára szinte nyolc hónappal ezelőtt sétáltam ekkorát, amikor még pocaklakóval úszni jártam. El is merengtem a főtéren, hogy milyen gyorsan telik az idő, hiszen nemrég született a kisfiunk és most meg már lassan járni fog és szaladhatunk mi is utána… És ma is megvolt a sétánk, elmentünk a könyvelőhöz, meg találkoztam egy anyuka ismerősünkkel, beszélgettünk egy kicsit, ismét meghallgattuk a harangjátékokat és indultunk is haza. Igaz, mára mondták a rossz időt, de szerencsére még tavaszias időjárás volt. Meglátjuk, mit hoz a holnap.


A hétvége is hamar eltelt, pénteken vett ki szabadságot Csongi, így a délelőtti alvásidőre terveztük az autózást. Először elmentünk Szegeden egy bababoltba, mert autósülést kell hamarosan vennünk, hiszen a bébihordozót lassan kinövi Bende. Addig Csongi vezetett, onnan hazáig viszont átvettem én a vezetést, aztán vasárnap haza is én vezettem. Voltunk fodrásznál is, karácsony óta nem nyírták meg a hajunkat, így most tiszta tavaszias a frizuránk is. Csongi szombaton még bálba is volt, mi maradtunk anyukáméknál Bendével. És, csütörtökön és pénteken háromszor kelt éjszaka szopizni, szombaton pedig csak kétszer. Azt hittem megtartja ezt a jó szokását, de vasárnap és hétfőn legalább négyszer ébredt. A tegnapi napunk volt megint jó, mert csak háromszor szopizott éjszaka. Keddre virradóra hajnal négytől szépen bealudt a kiságyában és fél hétkor kelt végül. Általában a hajnali szopi után már köztünk marad és ott ébred. Múlthéten volt egy olyan délelőtt is, amikor tíztől délig aludt, ilyen is ritkán fordul elő. Aztán kedden meg kilenctől aludt majdnem 11-ig. Hát semmi rendszer nincs még éjszaka, napközben pedig úgy alakítottuk, hogy eszik reggel nyolckor, aztán délben, aztán négykor és végül fürdés után kb. este nyolckor. A három napközbeni szopizás után van szilárd étel is. Az alvások pedig változóak, általában 9, fél 10 körül kerül sor a délelőtti alvásra, aztán kettő körül a délutánira és attól függ, hogy mennyit sikerül ilyenkor aludnia, mert van, amikor még fürdés előtt bealszik.


 


Egy kicsit azért is tűntem el, mert napközben már nem igazán tudok mást csinálni, ha Bende fent van, minthogy játszok vele. Ha alszik akkor meg próbálom magam utolérni, délelőtt az ebédet készítem, délután meg mikor mit sikerül. Most kétszer voltunk már a nagy sétán, aztán a takarítást is elkezdtem már tegnap, de ma sem jutottam a végére, Csongi is reggeltől estig dolgozik, így szinte fürdés előtt érkezik haza, ekkor már Bende is nyűgös és örül, hogy hazajön az apukája. Azért köszönöm Eper, hogy hiányoltál, hamarosan megy a levél is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése