Összes oldalmegjelenítés

2010. március 22., hétfő

Hétvége

Hát eltelt egy szép tavaszi hétvége is, mára meg megint elbújt a napocska és mg az eső is esett. Azért bízunk benne, hogy vége a télnek és hidegnek.


Hétvégén elmentünk a nagyszülőkhöz, megbabusgatták Bendét, sétáltunk nagyot is, még a Tiszát is megmutattuk a kisfiunknak. Pénteken szinte végig aludta az utat, mert fél 12-től nem aludt el egészen indulásig. Aztán az út ¾ részénél aludt, így a maradék kis időben vígan fent volt és nézelődött. Na, visszafele már nem volt ilyen egyszerű, mert az út ¼ részénél aludt, a többin szórakoztatnom kellett, mert már unta magát. Végül meg is álltunk egy kis pihenőre, ahol kapott egy kis kiflit:



A hétvégén kipróbáltuk a brokkolit, úgy néz ki, ízleni fog neki. Ma a borsót passzíroztam át neki, összekevertem egy kis répával, krumplival és gyökérrel. És ezt már nem külön főztem, hanem a mi levesünkből vettem ki. Meglátjuk ezt is, holnap ismét visszatérünk a csirkemellre is, remélem, nem csattog ki. Aztán újra próbálkozunk a banánnal is, meglátjuk, attól volt-e a kiütése.


Az éjszakáink kezdenek javulni, a nagyszülőknél kétszer ébredt, illetve mára virradóra is kétszer ébredt, bár ha nem számolom a kora reggelit, akkor csak egyszer. Haladunk. Mondjuk ehhez képest meg napközben borult az egész napirendünk, már eddig többször szopizott, mint ahogy eddig tette, tehát most pótolta az éjszakai lemaradást. Remélem csak az idő miatt van a változás, holnap már visszatérünk a régi kerékvágásba. A fürdetéseket már előbbre hoztuk, mivel jön az óraállítás és nem akarunk úgy járni, mint ősszel. Akkor elfelejtettük és csodálkoztunk, hogy miért nyűgős Bende, aztán persze rájöttünk. Most előre terveztünk és a fürdést már előbbre hoztuk, az evéseket is próbálom.


Ma reggel pedig érthetően mondta, hogy apa, kétszer is. Már a múltkor is "elejtette" ezt a szót, de ma, ahogy mondtam Bendének, hogy szóljunk már apának, hogy ébresztő, kétszer egymás után is kimondta. Gondolom még nem tudatos, de azért nagyon aranyos volt...

5 megjegyzés:

  1. Most úgy állítjuk az órát, hogy háromkor vissza kettőre. Tehát ha pl. a hétórai fürdést hatra hozzátok, az egy hét múlva már ötkor lesz.

    VálaszTörlés
  2. Bocs, asszem tévedtem :) Ezen még elgondolkodok egy kicsit. Milyen jó, hogy van min :)

    VálaszTörlés
  3. Nyári időszámítás
    2010.03.28., vasárnap
    2:00-kor 3:00-ra
    Nem is kell gondolkoznod, segítettem...

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes Bende a nagy kiflivel és milyen mosolygós. Látszik, hogy jól érzi magát.

    VálaszTörlés
  5. Júj, ez a kiflis kép nagyon jó! :)))))))))))))))))
    Egyébként pedig előre állítunk, tehát úgy, ahogy Angie is írta. Én általában este lefekvés előtt átállítom, így nem kell ezért a vacakért felkelni. Szerintem már igazán felesleges, nem is értem miért van még mindíg ez állítósdi.

    VálaszTörlés