Összes oldalmegjelenítés

2010. március 25., csütörtök

Itt a tavasz

 Megint eltelt egy nap és én meg alig jövök ide a hírekkel. Napközben, mikor alszik Bende, akkor általában a háztartással vagyok elfoglalva, délután meg sétálunk épp, ezért ide már kevesebb időm jut. Mostanában kettőt alszik napközben, délelőtt egy nagyobbat, délután egy kisebbet. Este is jót alszik, bár sokszor ébred még mindig szopizni. Már próbáltuk azt is, hogy a fürdés után még kap egy kis kaját is a szopi után, de az sem jött be, ő ébredt ugyanúgy sokszor. Pár nap volt, hogy csak kétszer ébredt, aztán megint borult. Na mindegy, majd lesz ez is jobb…


Mivel ilyen szép időnk volt, ezért most nagyobb sétákra mentünk. Tegnap pedig kipróbáltuk a hintát:



Hát tetszett neki, bár ez a képen nem látszik, de még mosolygott is. Ma csak ültünk és néztük a játszó gyerekeket, meg az autókat, végül bealudt. Sajnos most hétvégére mondják ismét a lehűlést, meg az esőt, ennek kevésbé örülök, de végülis már annak is örülni kell, hogy vége a télnek!


Mostanra áttértünk a hét órai fürdésre, hogy ez jövőhéttől ne legyen gond, illetve a napközbeni etetéseket is előbbre hoztam, így szerintem gond nélkül fogunk átállni az óraállításnál. Olyannyira, hogy ma fél hat után ébredt, bár jobban örülnék, ha hat után kelne, akkor ugye jövőhéttől az hét után lenne... Na, de majd meglátjuk. Most viszont én is megyek és fekszem, mert amilyen éjszakákon vagyok túl, inkább hamarabb alszom én is, hogy többet tudjak pihenni!

1 megjegyzés:

  1. Nem mondták még, hogy nagyon hasonlít Marcira kis korában? Mostanság nekem mindig ez jut eszembe. Puszi

    VálaszTörlés