Összes oldalmegjelenítés

2010. március 29., hétfő

Felállás

Tegnap egyedül sikerült felállnia a kiságyban Bendének. Eddig kapaszkodva egy kicsit rá kellett segíteni, hogy talpra álljon, de tegnap ahogy pakolásztam a szobában és közben beszélgettünk, egyszercsak azt vettem észre, hogy már áll és rámol le a pelenkázóról:



 


És már nem pürésítettem a krumplit és répát, hanem csak villával áttörtem és igaz, hogy mellé kapott egy kis bébiétel is, mert most kóstolta meg a gesztenyés-almás-csirkét, ami úgy néz ki, hogy ízlett neki, remélem nem is lesz tőle semmi baja. Így összekeverve lapátolta be a krumplit is.


Ma pedig sétáltunk egyet a városban, jelenleg autósülés hiányunk van és azt kerestünk. Amit kinéztünk itt nem lehet kapni, így felkerestem pár bababoltot és megnéztem a kínálatot. Illetve lecseréltük a babakocsit is egy átfordítható karosra, ez volt nekem anno az álmom és olyan jó volt úgy tolni, hogy közben láttam Bogyót, még ha be is aludt. Amíg fent volt, addig viszont nézelődött aranyosan. Majd hozok ilyen képet is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése