Összes oldalmegjelenítés

2011. július 25., hétfő

Gokart


Nos, megjött a gokart! A hőn áhított! Igaz, még egy kicsit nagy Bendének, de jó lesz ez, már látjuk! Olyannyira, hogy még jegyzetelek, írogatok, addig nem tudom, már hányszor mentem át altatni, ugyanis nem hajlandó elaludni a kisfiunk, mert feszt a gokart közelében akar lenni. Persze megjegyzem, hogy reggel nyolcig durmolt, tehát ki is aludta magát rendesen. De hogy ilyenkor harcolunk az alvás miatt is… Meg hát ugye az újdonság. Alig várja már, hogy az apja hazajöjjön a munkából és mehessenek kipróbálni a gokartot. Az első próbálkozásról egy kép: 


 


És ma hétforduló van pocakilag is, ezért készítettem reggel pocakfotót. Meg kíváncsi voltam, hogy milyen eltérés van a Bendés és Mersés pocak között. Igaz, itt feketében vagyok, de szerintem azért látszódik (háttérben pedig elsőszülött gyermekünk):



És a több, mint két évvel ezelőtti Bendés (ha jobban megnézem, mégsincs akkora különbség, bár lehet, hogy a fekete takar):



Na, mire megírom a bejegyzés, csönd van a másik szobában, talán elaludt, de mindjárt rálesek (kb. öt perce még "anya, gyere" mondatok hangzottak el...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése