Összes oldalmegjelenítés

2011. július 9., szombat

Egy-két nap




Szülinapok jönnek, így egy nap van még hátra Csongi
szülinapjáig, kettő pedig Bendegúzéig. Már a torta elkészült, nem nagy valami
lesz, joghurtós-túrós gyümölcsös, olyan tészta nélküli. Ebben a melegben egy
kicsit hűsítő lesz. Mára is készült már citromvarázs, igaz, ez babapiskótával
van, de nagyon finom és a citrom íze miatt ez is hűsítő. Ma jönnek vendégek,
így ezt már tegnap elkészítettem, hogy mára a babapiskóta szépen megpuhuljon. 



A lakást reggel kitakarítottam, míg a fiúk elmentek bevásárolni,
így most semmi dolgom. Ritkán van ilyen. Tegnap ilyenkor egy picit le is
dőltem, végül Bende is odabújt hozzám és még ott aludt. Amúgy egyre jobbat
alszik a vonatos ágyában, nem mondom, hogy nem ébred éjszaka, de általában
sikerül visszaaltatni. Mondjuk most mi is kivagyunk a melegtől, nem csodálom,
hogy neki se a legjobb. Ráadásul napközben beszorulunk a lakásba, mert még öt
órakor is borzasztóan tud sütni a nap. Így szinte korán reggel kimegyünk,
általában ebéd előtt jövünk haza (árnyékos helyen vagyunk), aztán meg csak öt
után merészkedünk ki. Én a napokban készítettem sárgabarack befőttet, meg
lekvárt, meg meggyszörpöt, most egy ideig nem lesz befőzés, majd ősszel
szeretnék még körtét eltenni, az a kedvencem. Ezek is jól sikerültek és
remélem, hogy karácsonyig meg is maradnak (nem kopnak el).



Sikerült a bölcsit is lemondani, a vezetőnő nagyon
csodálkozott, mert az esetek 1%-ban fordul elő, hogy egy anyuka lemondja amiatt
a bölcsit, mert jön a tesó. Pedig ez kizáró ok is, főleg, ha már látszik az anyukán
a várandósság. Viszont így, hogy már felvették (eddig nem látszódott a
pocakom), így nem zárták volna ki, de abban egyetértett a vezetőnő is, hogy
ősszel és télen elég sokat hiányoznak a gyerekek a betegségek miatt, így
tényleg egyértelmű, hogy egy újszülöttre ne hozza haza a betegségeket. Meg
igazából amúgy is jó a három év itthon, csak ugye a gyes olyan kevés, hogy sok
anyuka emiatt kénytelen dolgozni.. Nem mondom, hogy nem kell a közösség a
gyerkőcnek, de én most pl. megtehetem, hogy még itthon tartsam, hát így most
marad is. És még a hozni-vinni is kérdés lett volna, hogy tudjuk
összeegyeztetni, így most ezen sem kell rágódni, jövőre marad az ovi, de az meg
itt van a ház előtt, nem kell messzire menni, meg addigra Merse is már egy éves
lesz.



Tegnap Merse nagyon aktív volt a pociban, szerintem
bukfencezett is, eléggé kinyomta magát a hasfalamon, meg rendesen rugdalózott.
Még egyelőre megy a hasonfekvés is, meg viszonylag jót alszok én is esténként,
meg nem érzem annyira napközben sem, remélem ezután sem lesz olyan rossz. Még
most jön az igazi nyár, nekem meg nem sikerült lefogynom, pedig van rajtam
plusz, így most egy kicsit szenvedek a melegben én is. De hátha lesz még egy
kicsit hűvösebb is…



Bendegúz sokat beszél már, vannak mondatok is, igaz, szavanként
mondja, de hát valahogy el kell kezdeni. Olyan aranyos, amikor reggel is
elkezdi mondani a kis mondandóját. Imádnivaló! 


És egy videó, a belvárosi szökőkútnál készült. Azt hiszem, ma vagy holnap ismét megyünk, de viszek váltóruhát is, mondjuk itt nem lett vizes, de nem sok kellett, hogy ne menjen tovább:


 





És egy másik, mert már olyan bátor kisfiunk van, hogy nem csak lecsúszik a gyerekek által közkedvelt 0km-kőnél, hanem simán lesétál-leszalad: 



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=hfG6X931apQ&w=480&h=390]

Jelenleg borutca van itt a főtéren, így votl vásár is, meg tömeg, meg nézelődni is lehetett. Holnapig tart még, lehet, ezért lehet, hogy még fellátogatunk, bár már iszogatni nem lehet úgy, mint régen, mert ugye van Bendegúz, meg nekem van már egy pocaklakóm is és hát Csongi nem is iszik, de azért a hangulat miatt mégis jó ott lenni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése