Összes oldalmegjelenítés

2011. július 6., szerda

Genetika

Most csak azzal a hírrel jövök, hogy voltam genetikai uh-n és tanácsadáson is. Minden rendben van (leszámítva azt, hogy mindkét helyen bő egy órát várakoztam, így reggel kilenctől fél 12-ig ott voltam). Merse Manó becsült súlya 660gramm, a többi adat is a számításoknak megfelelő, "jelenleg durva magzati fejlődési rendellenességre utaló jel nem látható", így további genetikai tanácsadás nem javasolt. Tehát a legközelebbi ultrahang augusztus 18-án lesz. Illetve előtte megyünk 4D-re a dokimhoz, majd július végén. Meg a többi vizsgálat (vér-, vizelet), ami elő van írva. 

A héten így lemondom a bölcsit is, bár ha megtudják, hogy kismama vagyok, akkor automatikusan törölnek is a rendszerből, mert ez kizáró ok lehet. Még egy táppénzre jogosító beutalórért kell elmennem a dokimhoz, mert jövőhéttől már gyesen lennék Bendével, de osztottunk-szoroztunk és az jött ki a legjobban, hogy a fennmaradó időre táppénzre megyek, illetve ismét előrébb fogjuk hozni a gyást is. De ez azért még odébb van. Most csak erről akartam írni!

És egy képet hozni, mivel megvettük Merse babakocsiját, amihez tartozik még autóshordozó és textil mózes is és a legszupibb az egészben, hogy Bendének is nagyon tetszik és alig lehetett visszatenni a garázsba a babakocsit, mert ő még tologatni szerette volna: 

Annak idején nagyon megtetszett ez a márka, csak akkor még nem fért el az autónk csomagtartójában. Azóta autót is cseréltünk, így most belefér ugyan, bár sokminden más meg nem. Na, mindegy, sokat nem fogjuk autóban hordozgatni, de majd meglátjuk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése