Összes oldalmegjelenítés

2011. július 24., vasárnap

Egy kis idő




Bendegúz



Már semmi baja Bendegúznak, gyorsan kiheverte a fertőzést.
Már csak a probiotikumot kapja, de azt még kb. kedd-szerdáig kapni is fogja. A
kedve már visszajött, szerencsére az időjárás is kedvez nekünk és már nincs az
a nagy hőség. A lakásban is lehűlt a levegő, végre nem 30 fok van, napközben
csak kb. 24-25, éjszaka meg a kereszthuzattal lehűl akár 23 fokra is. Jobbat is
alszunk, mindnyájan.



Egyre többet beszél, néha olyanokat mond, hogy csak nézünk.
Semmi rosszat, de pl. előtte két nappal hallott valamit és beilleszti akkor és
ott, amikor kell. Azután elnevezte magát Bendinek, ha valamit szeretne, mondja,
hogy Bendi, olyan énekelve.



Ha valahonnan le akar szállni, vagy kérni akar valamit, pl,
hogy a szandiját vegyük le, akkor mondja, hogy anya, segííts. Vagy akinek éppen
jelezni szeretné, hogy segítségre van szüksége.



Némely betűt összetéveszt, ha mondom neki, hogy csupa
szutyok vagy, akkor mondja, hogy szukoty.



Amikor a szülinapjuk volt, megtanulta felköszönteni az
apját, meghúzta a fülét és mondta, hogy Booszüü, azaz boldog szülinapot! Persze
az apja se hagyta ki és másnap Ő is így köszöntötte fel.



A szülinapjára nézegettük az ajándékokat, Csongi inkább gokartot
szeretett volna, bár én egy futóbiciklinek is örülnék. Viszont Bende
folyamatosan a gokartot mondja, így sikerült az egyik aukciós oldalon licitálni
egyre, amit majd talán hétfőn kapunk meg. Hát kíváncsi vagyok, hogy fog neki
tetszeni. A képek alapján jól néz ki, jó márka, csak eredetibe nem tudtunk
volna megvenni, mert annyit nem szántunk volna rá. De így a Laci tatáéktól
kapott pénzt egy picivel megtoldottuk és már meg is van a kései szülinapi
ajándék. Persz ma elmentek a fiúk vásárolni a decathlonba és ott kipróbált egy
futóbiciklit. Szóval lehet, hogy az is meg lesz majd véve előbb-utóbb.



Egy kép a mostani kisautójáról:





És egy tegnapi, eső utáni:





Aláállt az eresznek, igaz, előtte simán esernyő nélkül,
aztán eszébe jutott, hogy neki van esernyője is! Ja és hát pancsolt is
folyamatosan, ha esik az eső kint, egyből mondja, hogy „séta”, mert menne bele
minden tócsába.



Arról is akartam hozni infót, hogy ha kap valami új játékot,
akkor azt viszi a délutáni alváshoz. Többnyire ezek autók, kisebb-nagyobb
méretűek. Volt, hogy kb. 10 autót cipelt az ágyába, de megegyeztünk, hogy csak
max. kettővel lehet aludnia. A legjobb az volt, amikor a kb. 25cm-es autót
cipelte magával. Persze alvás közben én kiveszem ezeket, illetve este nem
engedjük neki, hogy ezekkel aludjon.



Tegnap grilleztünk a garázsunknál. Eljött egy ismerős
párosunk és ebédre készítettünk egy kis grillhusit. Illetve készült saláta és
sült krumpli is. Elég sok készült mindenből, így ma is ez volt az ebéd. Be is
laktunk rendesen. A fiúk még görögdinnyéztek is, most csak úgy kerekedik a pocijuk,
mint nekem…



 



Merse



Átléptük a 100 napot visszafele, vagyis még 99 nap van a
kiírásig! Lassan nézném a pocakfotókat, mert úgy érzem, hogy kerekebb vagyok már
most, mint anno Bendegúzzal. Eddig 6 kg-ot sikerült felszednem, de ugye ezután
jön a java. Mondjuk Bendegúznál ilyenkor már kicsivel több volt rajtam, de most ugye több is volt az indulósúlyom!

Kedden megyek a cukorterhelésre, illetve nálunk reggeli utáni
vérvétel van, ha ennek az eredménye nem jó, akkor kell cukorterhelésre menni.
Bendével sajnos nem volt jó, így számíthatok ismét arra, hogy ihatom a cukros
lötyit. Mondjuk az az eredmény már jó volt akkor. Na, meglátjuk. Szerdán megyek
a védőnőhöz, kellemest a hasznossal, elvégzik közben a két éves státusz
vizsgálatot Bendegúznál. Mondjuk én most örülök, hogy nem kell a városba menni
a tanácsadóba, elég csak ide a gyerekorvoshoz. Csütörtökön megyünk 4D-re a
dokimhoz, már nagyon kíváncsi vagyok a pocaklakóra, mert júni eleje óta nem
láttam. Azóta voltam ugyan uh-n, de akkor csak a szonográfus látta, én nem.
Pénteken pedig mehetek pecsételtetni a kiskönyvembe, gyűjtenem kell nagyon,
mert négy pecsét után jár az anyasági. Nekem eddig csak egy van, hiába voltam
már a dokimnál többször is, a tanácsadósat kell gyűjteni. Na, de nagyon bízok
benne, hogy szülésig még összegyűjtöm. 




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése