Összes oldalmegjelenítés

2010. október 27., szerda

Uszi, pocsolyázás, nyűgös éjszakák…

Jövök egy kis beszámolóval, aztán megint napokig „csendben” leszek, mert hétvégén megyünk a szüleinkhez és csak jövőhéten jövünk vissza. Csongi vett ki egy nap szabit, így nem kell lótnunk-futnunk a hétvége alatt. Jó lenne már egy kis „haverozást” is beiktatni, mert mostanában el voltak hanyagolva a barátaink. 

De akkor egy kis elmaradás. Múlthéten voltunk mondókázni, de azt elfelejtettem írni, hogy buszoztunk, mivel a biciklim első gumija kilyukadt és autóval nem szívesen megyek fel (a parkolási díj miatt), így maradt a buszozás. Már többször ültünk buszon, tavaly ősszel is, meg idén ősszel, de most valamiért nem tetszett annyira Bendének. Félúton majdnem eltört a mécses, de aztán eltereltem a figyelmét és végig nézelődött az ölemben. Hazafele meg be is aludt, így mikor leszálltam, még cipelhettem hazáig. A kapuban viszont megvártuk Csongit, mert délbe értünk haza. Persze felébredt utána, aztán meg alig akart elaludni, de végül mégis megvolt a délutáni sziesztája. Pénteken meg ebéd után három órát aludt, ilyen mostanában nem volt (nem is lesz szerintem). Mondjuk előre kialudta magát, mert utána az éjszakáink elég borzalmasak voltak. Valószínűleg a telihold és a nyolcadik fog miatt. Egyszer még panadolt is kapott az éjszaka folyamán, meg próbáltam dentinox-al is kenni az ínyét, bár szerintem az nem sokat ért. És az elmúlt éjszakánk is elég ramaty lett, többszöri felriadással, sírással, egy kis panadollal, meg néha köztünk alvással. Nem látnám, hogy bújna több foga, bár az ínye be van dagadva egy-két helyen, de ez a nyolcadik fog is olyan nehezen törte át, hogy nem lepődnék meg, ha ezek is hetekig elhúzódnának. De remélem, hogy csak ezért volt nyűgös, semmi másért. Mindegy, talán visszatérünk megint a jobb éjszakákhoz, ami nálunk a két ébredést jelenti.

Pár képet is hozok, először is a bob a mesteres új kis gumicsizmáról, ami kicsit nagy még rá, de dupla (tripla) zoknival már tökéletes és hát mivel nincs bélése, nem is árt a dupla zokni:

A lakásban fel-le kell venni a csizmát, próbálgatja és ha elkezdem énekelni a mesét, akkor ő is énekel a maga módján. És végre tegnap kipróbáltuk a gumicsizmát és hát volt pocsolyázás rendesen… Nem sokszor tudtam fényképezni, mert a mélyebb vizeknél inkább fogtam a kezét, nehogy seggre üljön. De egy kis ízelítő:

Aztán hétvégén szombaton olyan jó idő volt, hogy elég sokat bicikliztünk, kitekertünk a gokart-pályára, ahol beült a dupla gokartba. Jövőre elvisszük egy körre, biztos tetszeni fog neki (vagyis reméljük):

Vasárnap pedig Lénáék jártak nálunk. Van egy kis garázs építve Bendének dobozból, hát Léna sikeresen lerombolta (ki gondolta volna, hogy egy kislány fogja ezt megtenni?). Nos, azóta már Csongi megjavította a tetőt, én pedig festettem rá cserepet, meg ablakot (a videón talán látszik egy picit). De a Lénás képek, tetőnek annyi...: 



Építőznek, nyakláncoznak:



Nagy az összhang (egy kép erejéig?):



A visítós elefánttal:


És a videó

 
http://www.youtube-nocookie.com/v/eE3CHi7RtJs?fs=1&hl=hu_HU&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01


Elővettük a téli hacukát is, néha ha kikívánkozik az „udvarra” (erkély) a fiatalember, akkor ezt adjuk rá, így garázdálkodhat is, bár nincs sokminden már kint (csak a ruhák száradnak):



Reggeli után újságolvasás, érdekes a cikk:



Mondom, hogy érdekes az a cikk:



Tegnap vettünk egy kis szőlőt, meg körtét. Azt nem írtam le, de idény-gyümölcs evő a gyerekünk. Volt idő, amikor csak az őszibarack ment neki, de az napjában többször, most a körte, szőlő, alma. Itt pedig épp szemezget:



És még a tegnapi sétálásról, őszi kép:



És talált egy diót is:



Meg gyűjti a lóvét is:



Ma pedig úszni voltunk, ez volt a harmadik úszás. Jó két hete nem voltunk már, mert ugye kicsit taknyos volt Bende. Már odafele az úton bealudt egy picit, még mi beszélgettünk Csongival. Mostanra úgy néz ki, beállt az úszásos mizériánk is, mert mi elmegyünk Csongiért a munkahelyére, ott úszunk, aztán visszavisszük Csongit, mi meg jövünk haza. Hát sikeresen bealudt az autóban hazafelé is, de úgy, hogy a szája sarka még kicsit sajtos volt, a kezében pedig ott volt a péksüti.





Aztán mikor beálltam a garázsba és kipakoltam mindent, majd kivettem Bendét is, felriadt. Először nézett, hogy hol is van, majd egyből dugta a kezét a szájába és hiányolta, hogy nincs kaja benne. Így megkapta végül a „maradékot”, mert ahogy kivettem az autóból, azért a kezéből is kivettem a kaját. Feljöttünk, még ettünk egy keveset, aztán letettem a kiságyba és most alszik. Kifáradt biztos a pancsolásba. Nagyon tetszett megint neki, ugráltunk, ahogy az ovis gyerkőcök (majdnem), meg pancsoltunk. Mi meg felváltva leúsztuk a fél-fél óránkat Csongival. 

Most annyi képpel és történéssel jöttem, hogy nem is baj, ha eldugulok egy picit…




  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése