Összes oldalmegjelenítés

2010. október 4., hétfő

Úszás

Hát, már 15 hónapja, hogy nem „járok” úszni. Igaz, előtte se volt olyan rendszeres, de azért akkor is mentünk heti két alkalommal. Akkor pocaklakó Bogyóval, most pedig mind a hárman. Kicsit macerás az egész, mert nem igazán bababarát, de az úszás jó volt. Még úgy is, hogy 20 perc alatt úsztam 500 métert. „Fénykoromban” fél óra alatt ment az ezer méter, de mit is várhattam volna ennyi hónap kihagyás után. Na, de leírom a mai napunkat. Reggel fél hétkor volt az ébresztő, Bende nem bírt tovább aludni, pedig én még lustálkodtam volna. Csongi is ébredt, majd jött a reggeli és reggeli után kimentünk a nagybani piacra (Csongi pedig munkába). Vettünk paradicsomot, szőlőt és körtét. Mivel mostanában ritkán használjuk a babakocsit, mivel a kisfiunk már szépen sétálgat ide-oda és nem is igazán szereti a babakocsizást, kivéve csak akkor, amikor tolhatja. Szóval vittem a babakocsit és míg ő nézelődött, addig én vásároltam. Több mindent nem is tudtam volna venni, mert nem bírtuk volna el (se a babakocsi, se én). Hazafelé pedig Bende Bogyónk bealudt az autóban. Hiába ébresztettem fel, meg beszéltem hozzá, nem hatott rá, így felhoztam a harmadikra és letettem a nagyágyba:

Egy kicsit azért levetkőztettem, mégse melegedjen rá a ruci:

Igazából eléggé fáradt lehetett, mert semmire sem ébredt fel és egy órán keresztül ebben a pózban aludt. Viszont most meg délután alig akart elaludni. Na, de kanyarodjunk vissza az úszáshoz. Szóval Csongi 11-kor eljött a cégtől és mi elindultunk az usziba. Vettünk 20 jegyes bérletet, a fiúk mentek balra, én meg jobbra. Megbeszéltük Csongival, hogy először én úszok, ő vetkőzteti le Bendét, meg a pancsolóban ellesznek addig. Én direkt úgy pakoltam, hogy mindkettőnknél legyen rucija. Szóval én már úsztam 100 métert, mire kiértek és megnéztek. Aztán elmentek pancsolni. Először voltak ott kisgyerekek, mert a kismedence is tanmedence és hát azt is használják. Mondjuk azért néztük ki ezt az időpontot, mert a nagymedencébe legalább van több szabad pálya, ha munka után mennénk, akkor csak két pálya lenne szabad és régebben is ide jártunk és tumultus van olyankor. Na, de leúsztam én is az 500 métert és átmentem a pancsolóba, ahol Bende már nagyon vidám volt, senki sem volt rajtuk kívül a medencébe, így ide-oda cikázhattak. Átvettem Csongitól és ő ment úszni, én meg játszottam Bendével. Nagyon tetszett neki a víz, kis vizibolhánk van… Kb. 10 perc után viszont elindultunk tusolni, mert gondoltam, hogy nem lesz egyszerű és hát nekem még hajat is kellett szárítani, így még Csongi úszott, addig mi mentünk az öltöző felé. Hát mit ne mondjak, addig nem vizeztem be nagyon a hajam, de a tus alatt sikerült leöblítenem. No és elég macerás volt fürdetni Bendét, végül én nem is tusfürdőztem be magam, mert örültem, hogy Bende le lett mosva a klóros víztől. Nem volt még papucsa, ezért volt egy kicsit macerás. De az úszás után vettünk neki ilyen habklumpát, vagy mit, legközelebb már abba fog topogni ő is. Szóval a tusolás rész megvolt, gyors betekertem a törölközőbe és mentünk a szekrényhez. A padon kialakítottam neki egy kis pelenkázórészt, ahol le tudtam törölni, meg míg ő molyolt az úszószemüvegemmel, addig gyors felöltöztem. Igaz, kb. ötször kellett abbahagynom, mert urasága mindig le akart mászni a padról és én arra nem gondoltam, hogy míg Csonginál lesz a cipő, váltócipőt nem tettem be az én táskámba, így a harisnyába nem szerettem volna, ha összetopog. Mivel vizes is volt a padló és hát egy kicsit oda is csurgatott, miközben törülköztünk, így jobb volt látni őt a padon. Végül sikerült egy kicsit vizesen felöltöznöm és mentünk hajat szárítani, ezután már nem sokkal megérkezett a felmentősereg is Csongi személyében. Megbeszéltük, hogy legközelebb én kezdem a babaúszást és Csongival fog fürdeni. Egyelőre a terv az, hogy heti két alkalommal megyünk el, megpróbáljuk úgy, hogy az egyik hétköznap, a másik hétvégén legyen. Igaz, most hétvégén megyünk a szüleinkhez, így még kérdéses a másik alkalom. Pénteken már jó lenne ebéd után indulni, így most a héten Csonginak sokat kell dolgoznia, így lehet, hogy a héten már nem lesz másik alkalom.

Aztán elnéztünk tegnap egy konditerembe is, ahol van gyerekmegőrző, ezen még gondolkozom, bár ebben a hónapban már nem lesz rá pénz, de lehet, kipróbálom azt is. Még össze szeretnék beszélni egy másik anyuka ismerősömmel, hátha jönnének ők is. De róluk is ejtek pár szót, mivel szombaton vendégségbe voltunk náluk. Mivel szép volt az idő (csak hűvös volt egy kicsit), kipróbálták a fiúk az újonnan szerzett bicikliülést:

Kata két hónappal fiatalabb Bendénél, de már hosszúságban el is hagyta őt. Hát itt még elvoltak egymással, de a biciklizés közben Bendénél eltört a mécses, így kikerült a másik bicikliülésbe. Végül az apukák kerültek velük egy kört, míg mi egy kicsit beszélgettünk Erikával. Készült ám több kép is a gyerekekről, de valamelyik mindig bemozdult, így eléggé homályos lett. Amúgy nem volt gond velük, mondjuk néha mindenki ment a saját dolgára, észre se vették egymást, aztán volt olyan is, hogy mindig az a játék kellett éppen, ami a másiknál volt. Bendének nagyon tetszett a két lépcsőfok, így fel-le mászkált (háttérben a lépcsőfok).

Meg aztán már nagyon otthon érezte magát és körbejárta az egész lakást. Szóval kikapcsolódtunk egy kicsit, pizzát sütöttünk este, mi vittünk kakaós csigát, Erika pedig sütött mákos sütit. Adtunk a kalóriáknak is…

Még hozok pár képet, ha már letöltöttem őket a telefonról. Tegnap elmentünk (volna) a baba-expora, ami itt volt most a városban. Mivel nagytakarítás is volt és délelőtt még nem mentünk sehova, az alvás utánra időzítettük az expozást. Nem is gondoltuk, hogy negyed négykor már alig találunk ott valamit, így el is jöttünk és megnéztük a közelben levő játszóteret, ahol szinte csak a csúzda volt „kisbabáknak” való:

A többi játékot nem igazán tudtuk kipróbálni, mert a hinta is nagyoknak való, meg volt egy mászóka, de azt se kisgyerekek használják. Így aztán elmentünk egy másik helyre, ahol gesztenyét gyűjtöttünk. Majd készülnek belőle gesztenye-gusztik. Végül elmentünk szavazni is még este.

Ha valami begurul a kiságya alá, akkor így szokta mutatni, hogy van ott valami:

Maszatosan:

És voltunk egy hiperben is, ahol egyből ki kellett próbálni a ferrarit:

Nagyon tetszett neki, meg is nézte pár eladó és vevő is, tetszett is mindenkinek, legfőképp Bendének…

És még két kép a konyháról, mivel ki lett csempézve:

Mivel borús volt az idő, a lámpát fel kellett kapcsolni, de a lényeg látszik (és itt nem a rumlira gondoltam...):

A lakás is tiszta, bár van még hiányosság, de szépen haladunk ezzel is (konyhabútor felső része, ajtók, előszoba). Úgy látom, segített Bende a blogolásban, mert még mindig alszik (mi lesz itt este?). Amúgy most éjszaka háromóránként ébredt, így éjfél, három és hatkor is kelt. Közte meg tudtunk pihenni…

No és ha már Bende segít, a net nem kedvez nekem, így elmentem az írásom és hozom, amikor visszatudtunk csatlakozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése