Összes oldalmegjelenítés

2010. október 11., hétfő

15 hónap

Már 15 hónapja, hogy egy család vagyunk így hárman,
hihetetlen, hogy telik az idő. 

A hétvégén elmentünk a szüleinkhez, Bende mindenkit levett a
lábáról. Közvetlen volt, barátkozó, jókedvű, annak ellenére is, hogy az orrát
állandóan törölgetni kellett. Múlt hét szerda óta folyik az orra, tegnapra
pedig már köhög is, így ma le is vittem a dokihoz, hogy nézze meg a tüdejét és
torkát is. Szerencsére „csak” egy vírust kapott el, így nem kell antibiotikum,
de amit eddig is kapott, azokat továbbra is szednie kell és a vasat most fel
kell függeszteni. Láza nem volt, így ha láztalan marad, akkor csütörtökön
megkapja a 15 hós oltásokat. Addig pedig kúráljuk kifele a betegséget. Amúgy
jókedvű, bohóckodik, jön-megy, intézkedik. Ma már kétszer voltunk lent, másodjára
elmentünk a boltba és aztán elmentünk a játszira is:





Anyukáméknál pakolásztam a szekrényekben és megtaláltam egy
retro napszemüveget, hát ezután csak ezt kellett hordozgatnia Bendének.
Rátettem a fejére, nem nagyon akart megállni, de egy kép erejéig sikerült
lefotóznom:





És hogy hiányzik a gumicsizma, az most tesóméknál ismét
kiderült, mert volt pár pocsolya az udvaron és hát azokban kellett tapicskolni.
A nacija is vizes lett egy kicsit, de nem vészesen, még szerencse, hogy szép
időnk volt.





És a múlthéten jött egy nagyobb dobozba az etetőszék, én
készítettem belőle egy házikót, mert már pár napja áll a szobában és mindig
belemászik Bogyó. Odaviszi a gesztenyéket (illetve oda dobáltuk bele, meg van
még pár játék benne), így most ez is egy új játék, ami leköti a figyelmét.
Belebújik és néz kifelé, hogy észrevettük-e.





Tegnap bekapcsoltuk a fűtést a lakásban. Eddig nem kellett,
mert 20,5 fok alá nem hűlt le, aztán télen sem lesz ennél a hőfoknál sokkal
több, így nem is igazán fűtöttünk eddig. A programozást nem piszkáltam, maradt
úgy, mint tavaly, hogy reggel hatkor már elkezdi fűteni a lakást és este
nyolcig tartja is a 21 fokot. Nagyon jó érzés volt reggel a melegre ébredni, no
és a fürdőszobában a padlófűtés is nagyon jó érzés szokott lenni a hideg
lábunknak. Már sajnáljuk, hogy amikor központi fűtésre váltottunk a konvektor
helyett, akkor nem az egész lakásban lett padlófűtés. Viszont ma reggel már ki
is kellett kapcsolni a fűtést, mert olyan szép időnk lett, hogy szinte egész
nap nyitva voltak az ablakok (na jó, csak kb. déltől négyig). Holnapra is ilyen
jó időt mondanak, nekem mennem kell vissza a bőrgyógyászatra kontrollra, így
örülök is neki, hogy jó időnk lesz (no, meg a ruhák is gyorsabban fognak
száradni)...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése