Összes oldalmegjelenítés

2010. október 7., csütörtök

Úszás másodszorra

Nos, megvolt a második úszásunk is. Tegnap mentünk, ismét délelőtt. Most megfordítottuk a sorrendet és velem kezdte a pancsolást Bende, addig Csongi a nagymedencébe úszott, majd cseréltünk. És most Csongi volt a „tusolós felelős”. Én nem voltam még mindig formában és csak 500 métert úsztam le 20 perc alatt, de szó, mi szó, a végére jöttem igazán bele. Viszont idő hiányában inkább mentem tusolni (nem akartam ráhúzni), majd ha hétvégén megyünk és nem lesz annyira kötött az idő, akkor többet úszok. Meg azért a kismedence 28-30 fokos vize se olyan jó Bendének, főleg, ha fél óránál többet vagyunk benne. Most is imádta a vizet, mi nem jártunk babaúszásra, így nem is csinálunk olyan dolgokat, hogy víz alatt merülünk, egyszerűen csak pancsolunk. Ismét voltak óvodások, azokat néztük és amikor ők ugráltak a széléről a medencébe, akkor én is kivettem Bogyót a vízből és belehuppantottam. Borzasztóan tetszett neki, csak úgy rötyögött. Szerencsére az idő is kiderült, hideg se volt, sütött a nap is, így sokkal jobb kedvvel mentünk. És hiába pakoltam oda rendesen mindent, az uszi előtt jöttem rá, hogy a bérletet hagytuk csak otthon… végül napijeggyel mentünk be.

Nem tudom, hogy most az uszinak tudható-e be, de estére bedugult az orra Bendének. Olyannyira, hogy éjszaka kb. egy órán keresztül szórakoztattuk, mert sírt, megnyugtattuk, de mikor letettük a kiságyba, akkor elkezdett ismét üvölteni. Így egy idő után a nagyágyba kötött ki és végül ott is aludt. No, meg persze a porszívó is előkerült, hiszen kellett orrot szívni. Sajnos nem jön ki teljesen az orrából a cucc, meg folyik folyamatosan, így zsebkendővel vagyok a nyomában. Lázasnak nem lázas, a kedélyállapota jó, ma is ment a hülyéskedés, már fogócskáztunk négykézláb a fotel körül, szóval ha nem folyna az orra, akkor minden okés lenne. De így még a mai könyvtáros mondókázást is le kellett mondanom, nem akartam, hogy így menjünk gyerekek közé, ki tudja, mi lesz még ebből. Azért remélem javulni fog, bár ha ma is ilyen rossz éjszakánk lesz, holnap elmegyünk a dokihoz. Egyelőre szedjük a c-vitamint, meg próbálunk teázni, aztán remélem javulni fog. Holnap elméletileg megyünk a szüleinkhez, már ebéd után indulnánk, szóval addig kúrálni kellene magunkat.

Hozok két képet, tegnap ugye a fürdőzés előtt előkerült az úszószemüveg és hát mutogatta, hogy tegyem fel a fejére:

Vagány kisfiunk:

Aranyos, mert már tudja, hogy a bukósisakot hova kell tenni (motoros újságot kell olvasni, meg nézegetni), meg már nagyon sokmindent megért, bár néha a „nem szabad” még ismeretlen számára, de majdcsak fejlődik ebben is. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése