Összes oldalmegjelenítés

2010. október 1., péntek

Október

Furcsa, még két hónap és 2011-et írunk. Pedig még csak most
kezdődött ez az év. Úgy érzem, most hogy anyuka lettem, még gyorsabban
szaladnak a napok. Lassan azon kell gondolkoznom, hogy hogy legyen jövő nyáron.
Lassan be kellene íratni Bendét a bölcsibe. Lassan szét kellene nézni meló
ügyben is… Lassan minden itt lesz a nyakunkon…

De egy kicsit a múltat is megidézem, mivel megint eltelt pár
nap az élménybeszámoló óta. Visszarázódtunk a régi kerékvágásba, telnek a
dolgos hétköznapjaink. Újdonság, hogy kicsempéztettük a konyhát. Tervbe volt ez
is, csak egy ideig nem jutottunk dűlőre, hogy csempe, vagy valami más legyen a
falon, aztán meglett a csempe, de a burkolós nem tudott jönni, végül csak
ideért és ma röpke három óra alatt meg is csinálta. Még szárad a fuga, de hamarosan
le lehet takarítani, így egy kicsit csinosabb lesz a lakás. A hétvégére
„beosztottam” Csongit, mivel jönnek a hideg idők, szeretnék valami virágos
polcot csináltatni, mert az erkélyen kezd hideg lenni annak a három virágnak,
amiket Bende dolgos kezei alól menekítettem ki még a jó idő alatt. Mostanra
vissza kellene költöztetni őket a lakásba, ha már olyan szépen megnőttek a jó
idő miatt, ne fagyjanak már meg a hidegtől. Szóval lesz még a virágos polc,
aztán lassan elkezdjük tervezni a konyhaszekrényt is, meg az előszobát is
befejezzük és tényleg csak apróbb-cseprőbb dolgok maradnak hátra.



De hogy Bendéről is írjak. Úgy néz ki, jön a nyolcadik foga,
ami meglepő, mert eddig párosával bújtak ki, most elég sok nap lesz a kettő
között. Már készül nekünk is a „fogas ábránk”, amit majd hozok ide is. De
előtte belinkelek egy képet, hogy kb. hogy bújnak ki ezek a fogak…





Aztán rendre tértünk alvásügyileg is. No, nem vagyunk olyan
szerencsések, hogy ne ébredjen éjszaka, de napközben általában 12:40-től alszik
úgy jó két órát, este meg azért még mindig változó. Általában háromszor ébred,
de vannak már hosszabb alvós periódusai. Mondjuk fél kilenc, kilenc körül
elalszik és éjfél, egy körül ébred. Vagy van, amikor hajnalban alszik többet.
Általában ha felébred éjszaka, már segíti a munkám, mert mire felébredek én is,
már áll a kiságyban, így nem kell lehajolnom hozzá. Nappal pedig tök jól
belőttük ezt a 12:40-et. Az ebédet elkészítjük, hazavárjuk Csongit, ebédelünk,
ő elindul 12:35 körül vissza dolgozni, én pedig teszem a kiságyba Bendét és ő
2-3 percen belül bealszik. A héten mondjuk volt kivétel, mivel én a konyhában
elvoltam, de hallgatom, hogy nagy csend van a szobában. Ilyenkor azért benézek,
mert az ördög nem alszik, csak kíváncsi vagyok, mit molyolhat, főleg, hogy a
hintaszékét se rendeltetésszerűen használja néha. Szóval benézek és ezt látom:





Hát nézte a minimaxot és elaludt rajta. Jó műsor lehetett,
biztos. Én kipárnáztam még a földet, ha véletlen úgy forgolódna, akkor puhára
essen, meg betakartam és hagytam aludni. Fél óránál többet nem is aludt, bár
azon a napon nem is volt 12:40-es alvásunk. Később aludt be, de végül is
kialudta magát.



Szóval zajlik az Élet, más újdonság nincs, beszélni még
mindig nem beszél, néha halandzsázik bogyó nyelven, ha énekelek, énekel ő is,
táncolni is tudunk, mert a dédimamája megtanította, de más egyéb nincs.

2 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy beraktad ezt a fog-kép-valamit. Nagyon hasznos. Pont szerdán nézegettelek Titeket, és Bambiékat, mikor jöttek ki az alsó két fogacskáitok, mert a szomszéd kissrácnak most bújt ki, a múlt héten, és túl koránoltam. Mert ő most 7 hónapos pontosan, Mátémnak meg 10 hónapos korában bujtak ezek a fogak. Bár azt olvastam, minnél később a tejfog, annál tartósabb... majd meglátjuk.
    Minden jót Nektek!

    VálaszTörlés
  2. Eper: örülök, hogy segíthettem.... Bendének is 7 hósan bújtak ki az alsó fogak, jobb lett volna, ha még vár vele, de hát ez van....
    Olvaslak ám téged!

    VálaszTörlés