Összes oldalmegjelenítés

2010. november 7., vasárnap

Elmaradás

Van egy kis elmaradásom, hiszen már régen voltam. Hogy
őszinte legyek, élvezzük a vénasszonyok nyarát (no és abba a másfél-két órás
szünetembe, míg ebéd után sziesztázik Bogyó, nem mindig fér bele, hogy
blogoljak). 

El sem hiszem, hogy november elején én kabát nélkül megyek
ki az utcára. Elég csak egy pulóver és még akkor is egy kicsit melegem van.
Tavaly ilyenkor már igencsak kabátban sétálgattunk. No, de mindegy is, amíg
ilyen jó idő van, a kedvünk is jobb. No és sokat próbálunk kint lenni a
levegőn.



Hazaérkeztünk már kedden délután, ugyanis a múlt hétvégén
elmentünk a szüleinkhez. A hosszú hétvégét még megtoldottuk egy nappal, mert
Csongi szabadságot vett ki keddre, így nem kellett rohanni visszafele. Végig
szép időnk volt, nem bírtuk ugyan kipróbálni a kis gumicsizmát, de végülis a
táskában elfért, meg még a családtagok is megcsodálhatták. Most két helyen
aludtunk, anyukáméknál és Csongi apukájáéknál. Az alvásról nem írok semmit, még
mindig nem alussza át az éjszakát Bogyó, de ugye ezen nincs is mit csodálkozni,
hiszen, mint régebben írtam, én is elég rosszalvó voltam (vagyok), egészen
óvodás koromig keltem éjszaka és most kiderült, hogy Csongi se volt az a jó
alvó éjszaka. Ő még megspékelte azzal, hogy sírt mindenért. Ha ringatva volt,
ha visszafektetve, ha itatva, ha etetve, így én örülök, hogy nálunk csak
szopizásra ébred Bende. Általában kétszer-háromszor. A kettőnek már nagyon
örülök (most éjszaka pl. nagyon örültem).



Az egészségünk most kitűnő formában van, szerencsére. A
közérzetünk is jó, nyilván a napsütésnek is köszönhető. A mókázások mennek
folyamatosan és mindig tanulunk valami újat. Bende tőlünk és mi Bendétől.
Imádnivaló kissrác, tényleg néha egy mókamiki. No és hisztis is. Ha nem kapja
meg azt, amit ő szeretne, vagy nem az van, amit ő „akar”, akkor igencsak a
tudtunkra tudja adni nem tetszését. Ez van, majd beletanulunk ebbe is, egy
kicsit formálgatjuk még…



Csütörtökön megint voltunk mondókázáson. Most készültem és
hangfelvételt készítettem, mert a múltkor is csak újdonságot tanultunk és már
nem is emlékszem rá, miket. Bendének nagyon tetszett, mert most kislabdákat is
kellett dobálni. Meg sok gyerek volt és lehetett cimborázni. Persze
egyszer-kétszer megszeppent, de azért tetszett neki. Van egy csomó kép, amit
hozni fogok majd, de most egy videót linkelek be!




http://www.youtube-nocookie.com/v/mr7T0MtjPqg?fs=1&hl=hu_HU&color1=0xe1600f&color2=0xfebd01

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése