Összes oldalmegjelenítés

2009. november 17., kedd

Vérvétel eredménye

Tegnap meglett a vérvétel eredménye, vashiányos Bogyó, így
majd ki kell váltanunk egy receptet, amit cseppentve kell beadni. Most a doki
továbbképzésen van, így pénteken lesz legközelebb, majd akkor megyünk a
receptért, illetve szeretném majd rádobni a mérlegre is, megnézzük, mennyit
hízott egy hét alatt. A tápszert nem mondta, így még mindig anyatejesek
vagyunk. Igaz, a napi 7* szopizást fölváltottuk 8-9-re, de néha szerintem még
túl is eszi magát Bende. Valószínűleg most leállt egy picit a hízással, úgyhogy
nem idegeskedem. A homeos bogyó ma el fog fogyni, még maradt egy kapszula, így
visszatérek a karamalzr italra holnaptól. Illetve mazsolázgattam a neten, ezt
találtam: „Az első 6 hónapban heti 100-600 gramm, a második félévben heti
50-150 gramm közötti értékeket nevezhetjük normálisnak, mindezt a havi átlagból
visszaszámolva. Nagyon fontos, hogy a családi méretek sokat számítanak a baba
hízásánál, sok esetben a kistermetű szülők gyermeke kevésbé hízékony, míg a
termetesebb szülőké gyorsabban hízik. Az is elmondható, hogy miután a baba
megduplázta a súlyát (nem ritkán már 3-4 hónapos korban), utána lassabban hízik
vagy egy ideig stagnál. …. Mindenképpen fontos, hogy az anyai megérzéseidre
hallgass, a legtöbb esetben ugyanis a jókedvű, kiegyensúlyozott babák szüleit
riogatják túletetéssel vagy éppen lassú hízással, miközben semmilyen szervi oka
nincs az orvos vagy a védőnő által nem megfelelőnek talált súlygyarapodásnak.”


És ma kaptam egy kis „kimenőt”. Elmentem a postára, meg
gyógyszertárba, meg turiztam Bendének rucit. Biciklivel mentem, át a városon,
jól esett a mozgás. Már várom, hogy tavasz legyen és családostól
kerekezhessünk. De ez még odébb van...

2 megjegyzés:

  1. Szerintem is hallgass a megérzéseidre, de ne agyalj nagyon sokat, ha esetleg nem lenne elég a tejci!! Bendének a legfontosabb a nyugodt anyukája, úgyhogy ne stresszeld agyon magad!! én is várom már a tavaszt, igazán átaludhatnánk ezt a telet... :)))

    VálaszTörlés
  2. Igen, igaz, ne stersszelj, az a legkárosabb a tejmennyiségre. Csak igyál sokat, meg egyél rendszeresen, aztán tuti nem lesz baj.

    VálaszTörlés