Összes oldalmegjelenítés

2009. november 8., vasárnap

Mozi

A pénteki napom elég fárasztó volt, Bende Bogyó lefárasztott, most nem igazán hagyott kibontakozni a konyhában, pedig készülni szerettem volna, hiszen aznap este jött Csongi anyukája, nagynénje és öccse. Próbáltam kisütni a palacsinta tésztákat, mert ismét rakott palacsinta készült, de háromszor fogtam hozzá. Végül csak készen lett és csodák csodájára Bende is úgy bealudt délután, hogy a 14 órás szopit kihagyta. Ilyen se történt még, négy órakor már a kiságy mellett olvastam az újságot, hátha felébred. Végül én ébresztettem, mert már idő volt, hiszen előtte 11-kor szopizott. Ezt ma is megismételte volna, hiszen ha a nyűglődésére nem veszem ki a kiságyból, akkor szerintem simán visszaalszik, mert így a szopizásba aludt bele és végül rajtam is aludt. Aztán Csongi átvette és ott folytatta az alvást, végül fél ötkor kelt. Néha felfedezek egyfajta rendszert, de aztán mindig történik valami. Mondjuk mostanában visszatértünk a 8,11,14,17 órás szopikra, az éjszakait nem tudom kiszámolni, hiszen tegnap hamar vacsiztunk, de kibírt 7 órát két szopi között. És ez volt az első ilyen alkalom. Ugye tegnap szombat volt, szerettem volna már egy kicsit kikapcsolódni, ezért megbeszéltük, hogy mi „lányok” elmegyünk mozizni, a fiúk meg itthon maradnak. Megnéztük a „Páros mellékhatás” című vígjátékot és nagyon örültem neki, hogy elmentünk. De ennek az volt az „ára”, hogy az esti fürdést, szopizást előbbre hoztuk, így már hatkor szopiztunk, aztán még hét előtt (indulás előtt) rácsatlakoztattam egy kicsit, aztán elindultunk. Végül ma hajnalban kettő előtt kelt, szóval sokáig bírta. Mondjuk előtte éjszaka meg háromszor kellett kelnem, szóval az éjszakáink kiszámíthatatlanok. Csongi jól elvolt a fiúkkal, szóval büszke vagyok rá!

Amúgy a hétvége ismét hamar eltelt, péntek délután még itt volt a kismama ismerősöm is, majd foci után megérkezett a férje is, így megnézték a fürdetést ismét. Mivel decemberre van kiírva Ági, így hamarosan ott is jön a baba, aztán tavasszal mehetünk a „babazsúrokra”. Nemsokára Kata babát is szeretnénk meglátogatni, csak még egyeztetni kell a szülőkkel, illetve holnap Ancsa barátnőmék jönnek erre és ismét találkozhatunk Lorával. Kíváncsi leszek Bende reakciójára, főleg azok után, hogy mostanában szereti nézni a tükörben magát, remélem, hogy tetszeni fog neki Lora. Mondjuk a hétvégén Darit is figyelte, tehát mostmár kezd érdeklődő lenni az emberek iránt. Amúgy jó baba volt, meg lett dajkálva a seneke, úgyhogy oka nem lehet panaszra. Aztán meglátjuk a hétköznapokban, hogy bírok vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése