Összes oldalmegjelenítés

2009. november 27., péntek

Alvás - nem alvás

Egy pár napja éjszaka már nincs meg hason Bende, egyszerűen elkezdi ide-oda jártatni a fejét és nyöszörög, kénytelenek vagyunk hátra fektetni. Ezért néha már egyből oldalra, vagy hátra fektetem a szopizások után. Viszont úgy sincs el a következő szopiig, így szinte félóránként, óránként kelhetek hozzá, hogy megváltoztassam a fekvési pozíciót. Egy kicsit fáradtnak érzem magam, de azért még bírom. És érdekes, mert napközben meg végig hason fekszik és igaz, hogy néha fél óra alvás után már fent van, de nem nyöszörög alvás közben. Meg mostanában visszatértünk a sok evésre, vagyis többször kevesebbre és hát az esti fürdés után általában van még egy szopi éjfélig, aztán éjfél után kb. 2-3-szor kel még reggelig. És közben még forgatni is kell. Hát ez van. Néha a fogára gyanakszom már, de még mindig nem látok semmit sem. Az biztos, hogy viszket neki, mert napközben is állandóan az ökle bent van, meg ha belekerül az ujjunk a szájába (szigorúan kézmosás után), akkor mindig rágcsálja. Talán ezért is lehet, hogy ilyenek az éjszakáink?


Ma kértem időpontot a következő ultrahangra és nephrológiára, 2010. január 6-a, szerda. Illetve jövőhéten felhívom a védőnőt, dec. 10-én mennék mérlegelésre is, így meglátjuk, mennyit nőtt 4 hét alatt. Itthon vasárnap esténként mérjük, fürdés előtt, pucéran. És fürdőszobai mérlegen, tehát nem teljesen pontos, de azért tudjuk ellenőrizni. Már kíváncsi vagyok, hogy mit fog mutatni vasárnap este, a múlthéten 6,2 kg volt.


Hozok még pár képet:


 


Kis vigyori:


 


 


Bealudt az erkélyen, előtte azért egy nagyot sétáltunk:



 


Beludt a játszószőnyegen:



 


Usanka sapiban, nyelve kint (miért is ne?):



Próbáltam átállítani a betűméretet, de most meg ezt nem akarja engedni (pár napja a fényképeket nem tudtam feltölteni), úgyhogy most ilyen lett....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése