Összes oldalmegjelenítés

2009. november 26., csütörtök

Napjaink

Szóval elég rég jelentkeztem. Többnyire az az oka, hogy napközben kevés időm marad az írásra, mivel ha Bogyó fent van, akkor vele kell foglalkozni, ha meg alszik, akkor próbálok ezt-azt tevékenykedni. És mostanában elég sokat van fent, illetve néha össze-vissza alszik, amit én nem szeretek, mert ha álmosan kezdünk szopizni, akkor bealszik a cicin és nem eszik úgy. A szopizás még mindig megy, a vitaminok beadása is. Eddig szépen kanalazzuk, szegénykém, néha amilyen arcot vág neki. Mostmár kezd hozzászokni, így szinte 3 kanállal megússzuk. Ma evés után kínáltam neki, bevágta, aztán kapott egy kis anyatejet, de az már nem kellett. Pedig van egy furcsa utóízük ezeknek a szereknek. Ma megkóstoltam a vasat, hát, elég érdekes íze van. A napokban egyezetni szeretnék a védőnővel, hogy decemberben mehessünk mérlegelésre, addig itthon mérjük. Bende eszik szépen, jókedvű és ami nekem furcsa, minden nap van kaksis pelus. Volt rá példa, hogy akár egy hétig nem produkált nekünk, most meg nem győzöm cserélgetni a pelust. Pedig a vastól elméletileg szorulása is lehet, erre felkészített a doki, de eddig úgy néz ki, hogy nálunk minden oké. Talán ezért sem hízik már olyan ütemben?


A hétvége hamar eltelt, ismerősök jöttek hozzánk, aztán vasárnap kirándultunk mi is egy kicsit. Na, nem mentünk messzire, csak meglátogattuk egy ismerősünket, hogy állnak az építkezéssel. Hétköznap meg szinte egész nap én vagyok a kisfiunkkal, mert Csonginak sok a munkája, sőt, úgy néz ki, hogy nem is tud eljönni szabira, ahogy terveztük, de ez még addig kiderül. Hát néha fárasztó a fiatalemberrel egész nap (mármint Bogyóval), de azért elszórakoztatjuk egymást.


Tegnap kaptam kimenőt, elmentem a postára, illetve kiváltottam a felicitas csomagot is, meg a hippeset és benéztem egy hiperbe is. Illetve vendégek jöttek hozzánk. A szopit próbáltam úgy intézni, hogy jó legyen, mert Csongi eljött háromkor és fél hat fele jöttek a vendégek, tehát két szopi közé besűrítettem a vásárlást. Jól elvoltak a srácok, Csongi szerint jó baba volt, bár nem mondom, hogy „rossz” lenne, csak vannak nyűgösebb pillanatai. Azért örülök, hogy kimozdultam, feltekertem a hangerőt a kocsiban (csak módjával) és robogtam. Egy kicsit sietnem is kellett, mert másfél órám volt és azért voltam pár helyen, de végülis összejött.


És most hozok pár képet, lassan videót is töltök újra, ha lesz időm (este lenne, de fürdés-szopizás után én is fekszem-nyugszom, mert valamikor már öt után ébredés van). Na, a képek, nanduval az oldalamon:



Legújabb szerzemény:



 



 


1 megjegyzés:

  1. nagyon cuki ez a füleses szerkó és Bende is már olyan nagyfiu. :)))

    VálaszTörlés