Összes oldalmegjelenítés

2009. november 20., péntek

Kiskanál

Mint írtam már arról, Bende nem szereti a cumisüveget, meg cumit, így elkezdtem a kanál használatát. Most kísérletezem azzal, hogy mikor is kanalazzuk a C- és D- vitamint, illetve a vasat. Először etetés előtt próbálkoztam, de mivel éhes volt, nem igazán tudott „koncentrálni”, így most két etetés között adagolom a vitaminokat. Ráadásul úgy, hogy először kap egy kanál friss anyatejet, aztán jön a vitaminos anyatej, majd öblítésként még egy kanál anyatej. Hát azt a fintort így is, amit vág hozzá. De végülis eddig jól működött és rendesen bekanalazta, amit adtam neki. Persze az első próbálkozásoknál volt kudarc is, meg nem mondom, hogy ezután nem lesz, de hát próbálkozunk. Mától már kapja a vasat is és írt még fel a doki folsavat is, napi fél tablettát kell neki adni. Hát, mire eljutunk oda, hogy elkezdjük enni a pépeket, püréket, megutálja a kanalat. A C-, D- vitamint és vasat megpróbálom a második kanállal beadni neki, a vasnak van egy furcsa íze, meg színe is és hát ma (első próbálkozás) megrázta utána magát, de gyorsan leöblítettük friss tejjel. A folsavat először injekciós tűvel akartam befecskendezni, de végül összetörtem apróra és fejtem rá tejet, majd bekanalaztuk azt is. Nem oldódik rendesen a gyógyszer, így legalább három kanállal kellett kínálnom, hogy lecsússzon. Igazából evés után kellene adagolnom, de nem hinném, hogy egy jóllakott gyerkőc előszeretettel kanalazná ezeket, így marad a két etetés közötti időszak. Legközelebb majd féléves kontrollra kell menni, de milyen meglepő, időpontot még itt sem kaptunk, mert nincs még jövő évi naptárjuk. Jövőhéten már a nephrológust is hívnom kell a következő ultrahang miatt, ami januárban esedékes. Addig pedig nem kell mennünk sehova, csak ha betegek leszünk és azért bízok benne, hogy elkerülünk minden fránya betegséget. Ma nanduval mentünk a rendelőbe és hát volt egy pár beteg kisgyerek. Gyors be is kéredzkedtem a receptért, hogy ne kelljen sokat időzni. A gyógyszertárban nem volt előttem senki, de azért haladtam onnan is kifelé.


És: tegnap a kis Bogyókánk a reggeli ébresztő után (ami fél ötkor volt), gondolt egyet és hasról hátra lökte magát. Ezt megismételte akkor is, amikor apukája már felkelt. Nagyon aranyos, ahogy nyomja a senekét az egekbe, meg a kezét oldalra teszi és a lábával rásegít. Igaz, azóta sem ismételte meg, de ami késik, nem múlik. Napközben azért próbálkozunk, de csak addig jutunk, hogy a senekét kinyomja és megáll a tudomány. Meg mostanában azt vettük észre, hogy a hason alvás sem az igazi. Amikor éjszaka elkezd nyöszörögni álmában, meg kell fordítani és alszik tovább. Úgyhogy most az éjszakai nyöszörgések nem feltétlenül azt jelentik, hogy éhes, hanem akár azt is, hogy nem jó a pozíció. Szóval még odébb van, hogy egybe tudjak aludni 4 órát, de nem bánom, végülis azért kapom most a fizetést, hogy pesztráljam a kisfiunkat


 


És hozom a hétvégi látogatásról a képeket, ahogy Bogyó szemügyre veszi Katát:


És ahogy Kata mosolyog:



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése