Összes oldalmegjelenítés

2013. október 11., péntek

mai bölcsi :-)

Ma olyan jó kedvvel jöttem el a bölcsiből, hogy csak na! Történt ugyanis, hogy Merse nem sírt elköszönéskor és ez olyan megnyugtató számomra! Bár biggyedt a szája, de gyors megkérdeztem, hogy az alvós kutyusát beviszi-e? Mondta, hogy tegyük inkább a polcra, gyors adtam neki puszit, Ő meg fogta magát és besétált a csoportszobába, ahol az Ildikó néni köszöntötte és végül ment is játszani. Alig bírtam halkan odaszólni a gondozónőnek, hogy a kutyust otthagytam a tatyóban (érdekes, eddig nem volt alvós állata, úgy látszik, majd most lesz). Végül Villő anyukájától kaptam egy képet, ahogy éppen lovacskázik:
Nagyon büszke vagyok rá és remélem a jövőben nem sokszor fogja elsírni magát reggelente, mert akkor biza az én kedvemet is elrontja. Amúgy semmit sem változtattunk, mondogattuk, hogy megyünk bölcsibe, szépen ébredtünk, gyors kakaóivás, reggelizés, öltözés, séta a bölcsibe, az egyik utcán van egy házikó, ahol kinéztünk már egy kutyát és minden oda- és hazajövetelkor köszönünk is neki (elneveztük Bogáncsnak). Ez is egy biztos pont, hiszen ha jövünk haza, akkor is kell neki szólni, hogy jöjjön a kerítéshez :-) Igazi nagyfiú (bár tudom, hogy tuti lesznek még sírós napjaink). Ma már csak 3/4 4-re megyünk érte, tegnap fél 4-kor értünk oda, épp az uzsonnához kezdtek volna, de végül mi elhoztuk az uzsit és jöttünk haza. Ahogy meglátott minket, elkezdte játszani a fejét, szaladt az asztalok között és el-el akart dőlni, ilyet Bendegúz is csinál, mikor produkálja magát, nyilván tőle tanulta.

Ma jönnek az óvónők családlátogatásra, a kókuszgolyó már készen van, meg majd sütünk még kakaós csigát is, sósnak meg van itthon egy kis ropogtatni való pogácsa féleség. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a délután!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése