Összes oldalmegjelenítés

2013. október 7., hétfő

Bölcsis nap és a hétvége

Elkezdődött a második hetünk is. Egy kis változással, hogy most már Bendegúz is itthon van. Emiatt a mai beszoktatási napot kicsit lerövidítettem, vagyis a reggelinél hamarabb jöttem el. Mivel úgy volt megbeszélve, hogy reggelire viszem és megvárom a reggeli végét, csak akkor még nem számoltam azzal a ténnyel, hogy Bendegúz is itt lesz már. Úgyhogy reggel felkeltünk, az öltözködésről nem írok semmit, meg arról, hogy aztán időben elinduljunk, pedig én fél hat óta fent vagyok (oké, nem emiatt ébredtem, egyszerűen nem bírtam visszaaludni, csak akkor kezdtem szenderegni, mikor ébredni kellett). Szóval még időben oda is értünk, aztán Merse szépen bement a csopiszobába, én meg szóltam a gondozóknak, hogy akkor itt vagyunk a folyosón, vagy az udvaron, mert hát nem szeretném, ha bátyóka is bemenne. Hazaküldtek, mondván, majd csörögnek, ha valami gond lenne. Elmondtam, hogy az orra már nem folyik úgy, viszont elkezdett köhögni. Mi pedig kimentünk az udvarra és gyűjtögettünk pár gesztenyét (a táskám majd lehúzta a vállam, mikor jöttem hazafele). Elmentünk még a boltba, meg a postára, végül hazajöttünk. Furcsa volt most Merse nélkül. Itthon azzal a ténnyel szembesültem, hogy nincs áram. Fél óra után meg hallom, hogy a szomszéd mosógépe centrifugál. Persze én kapcsoltam le véletlen a főkapcsolót, szóval még jó, hogy megtaláltam a hibát. Játszottunk egy keveset még Bendegúzzal, meg előkészítettem a zöld paradicsomokat, amiket ezután teszek el savanyúságnak és indultunk vissza. Fél 12-kor ebédelnek, úgyhogy azután értünk oda. Még tartott az ebédeltetés, úgyhogy leültünk a folyosón és vártunk. Jó negyed óra múlva jött a Jolcsi néni és mondta, hogy majd leragad már Merse szeme, úgyhogy inkább kihozta. Mondta, hogy nem volt egy hangja sem egész délelőtt, eljátszott, jól elvolt (ezt már hallottam, mert egy ismerősünk kislánya most kezdte a beszoktatást és hát beszélgettem az anyukával). Szóval jól telt a nap. Holnap is ilyen lesz, ugyanis megyek az első NST-re, 9-re van időpontom és ha még előtte el tudnék menni vérvételre, az lenne a legjobb (van még egy kontroll cukorterhelésem). De ez attól függ, mennyire vagyunk ügyesek reggel :-)

Hétvégén kertészkedtünk egy kicsit, Csongi elpakolta a szivattyút, meg a locsolókat, én meg a paradicsomot takarítottam ki, leszedtem a zöldeket, most azokat varázsolom el üvegekbe. Meg eperpalántát ültettem. No és a virágokat is behoztuk a lakásba, de még nincs kitalálva mindnek a helye. Szombaton pedig szüreti nap volt. Mivel reggel hazahozták anyukámék Bendegúzt és a nagy örvendezés közepette kiderült, hogy Marci haverja is jön hozzánk, egyből nagyobb öröme lett Bendegúznak, szóval szépen kisétáltunk a főtérre és szétnéztünk. Volt szalmaszínház, meg egyéb játékok, meg egy csomó lovaskocsi, mert felvonulás is volt délután, amire mi nem mentünk el, mert alvásidő volt éppen. De a színházat megnéztük, meg a bohóctól is kértünk pár figurát (fekete oroszlán, nyuszi, gyita=lovacska, meg virág nekem). Aztán hazajöttünk és mikor a ház előtt ment el a lovaskocsi sereg, akkor kisétáltunk mi is és integettünk. Végül anyáék is hazamentek, mi meg visszarázódtunk a négy személyes családi életbe (plusz egy pocaklakó). Nem mondom, egy párszor már összevesztem Bendegúzzal. Már nagyon várjuk az ovit, főleg így, hogy látja, hogy a tesó is jó helyen van. Remélem 21-e körül már Ő is kezdheti, de majd most pénteken kikérdezzük az óvónőket, hiszen jönnek családlátogatásra.
És egy kép, szombaton készült Bercel-lakról, ma vagyok amúgy 35 hetes:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése