Összes oldalmegjelenítés

2012. március 2., péntek

4 hós státusz

Tegnap megvolt a 4 hós kontroll. Merse 7270gramm és 65,5 cm. Kapott két oltást is, nagyon ügyes volt, csak egy picit sírt. Délelőtt itt voltak az üvegesek és kicserélték az erkélyen az üveget, így hazajött Csongi és míg én főztem, addig ő elvitte a fiúkat a játszótérre. Jó nagyot tudott aludni Merse, míg bátyóka és Csongi focizott, hintázott. Aztán én maradtam itthon Bendével, mert jött a biztosítós üzletkötő, elvitte a számlát (az erkélyüveg miatt, még szerencse, hogy fizet a biztosító), így Csongi vitte ismét Mersét a kontrollra. Még az első hónapban meglepődtek rajta, hogy apuka viszi a fiát, de mostanra megszokták. Sajnos elég idétlen időpontban van a tanácsadás, olyankor pont alszik Bendegúz és ha nagyobb lesz Merse, akkor ő is, úgyhogy majd akkor változtatni kell az alvásán. Na, mindegy, megvolt a kontroll, kaptunk ismét hasi uh-ra időpontot, ez is ismétlő, a vesetágulat miatt, mert volt egy pici tágulata legutóbb. Aztán ma a bőrgyógyászatra is kaptam időpontot, a hemangioma miatt, majd húsvét utánra mehetünk is. Meg majd Bendével kell menni hamarosan az ortopédiára.

Tehát tegnap délelőtt az apjukkal voltak a fiúk, délután meg velem. Jó sokat voltunk lent, már megint nem akart hazajönni Bendegúz a játszótérről, de hát tesókának enni kellett adni. Így is fél hatkor szopizott, pedig max. ötkor szokott enni, de hát most borult az is. Az esténk elég ramaty volt, Bende az alvása után egy órával (kb.) felsírt, persze felriasztotta Mersét is, Csongi Bendét altatta, én meg Mersét, aztán mikor Bende visszaaludt, mondtam Csonginak, hogy altassa már el Mersét. Merse többször is ébredt éjszaka. Kicsit volt neki hőemelkedése is, reggel mértem, popóban 37,7 volt, de aztán ment feljebb, így 38,3-nál már kapott egy kúpot. Amúgy is elég nyűgös volt, gondolom ma jött ki az oltás utóhatása. 3/4 6-kor ébredt, én még tudtam volna aludni, de hát ez van. Mikor hét körül visszaaludt, akkor meg Bende ébredt, úgyhogy esélyem sem volt visszaaludni, nem mintha tudnék már ilyenkor. Aztán lementünk jó két órára a játszira, olyan szép időnk van, remélem mostmár így is marad. Ebédre jöttünk haza. Ebéd után Bende aludt el, addig Mersével játszottam, most meg Merse aludt be, de hamarosan ébred Bende, úgyhogy már nem fekszem le, inkább írok ide. Hamarosan úgyis jön haza Csongi, mert megyünk nagybevásárolni, üres a hűtőnk.

Holnap ugye oviba megyünk nyílt napra, délután meg hivatalosak vagyunk egy haverunk 30. szülinapi partyjára. Mivel ott is nemrég született a kis utódjuk és mi már voltunk meglátogatni őket, csak akkor éppen Bendegúz a tatáéknál volt, így most végre ő is láthatja Vandát. Bográcsos party lesz, pár család, pár gyerkőc. Remélem ilyen szép időnk lesz.

1 megjegyzés: