Összes oldalmegjelenítés

2012. március 7., szerda

Pár nap...

Elmaradtam a hétvégi beszámolóval. Szombaton ugyebár ovis nyílt napon voltunk a szemben lévő óvodában. Bendegúz mindig nézegeti a gyerekeket, ahogy játszanak az udvaron és mindig mondogatja, hogy majd ovis lesz Ő is, hamarosan, elméletben azt is tudja, hogy csak akkor, ha már szobatiszta. Szóval a hét közepétől már mondogatta, hogy megyünk az oviba "hómap"- azaz holnap, számolgattuk, mennyit is fog aludni még addig. Mert neki minden holnap van.... Aztán elmagyaráztam neki, hogy ha ovis lesz, én nem leszek ott mellette, hanem csak az óvónők és játszópajtások. Erre ő, hogy akkor félni fog. Aztán próbáltam mondani neki, hogy sokat fog majd játszani, mondókát tanulni, haverokat szerezni. Szóval szombaton felöltöztünk és már mondta is, hogy Ő egyedül megy le az oviba. Végülis nincs messze, csak éppen egy úton át kell menni, úgyhogy ez csak álom lesz még, hogy egyedül menjen.

Bementünk és szívélyesen fogadtak, egyből megtalálta a csoportot, míg Ő felfedezte a játéksarkot, addig én kikérdeztem az egyik óvónőt. Az új rendszer szerint május 31 után születtek már évvesztesek (a mi időnkben ez aug. 31. volt), úgyhogy Bendegúz évvesztes.Ez majd az iskola kezdéskor lesz érdekes, illetve most is, mert ugye még nem tölti be a három évet májusig, úgyhogy kérdéses, hogy felveszik-e.

Egyrészt azért is, mert túljelentkezés van, meg mert mindkét szülőnek dolgozni kéne és hát én itthon vagyok Mersével. De nagyon bízom benne, hogy sikerül majd valamit kitalálni, hogy Bende elkezdhesse az ovit, mert már „kevés” vagyok neki. Annyi a baj még, hogy nem csak az óvoda vezetőség rostáján kell átesni, hanem az önkormányzatin is.Na, de a lényeg, hogy tetszett a fiunknak, majd elmegyünk a másik oviba is, szétnézünk ott is.

Szombat délután még hivatalosak voltunk egy ismerősünk 30. szülinapi bográcsos bulijára. Családosok voltak, volt Bendegúz korú kissrác is, meg egy kicsit nagyobb is, meg Mersétől 5 héttel fiatalabb Vanda barátnője is ott volt, meg egy 3 héttel idősebb Anna baba. Bár a kicsik csak nézelődtek, meg aludtak. Bendegúz viszont elszórakozott, először magában, aztán néha focizott a fiúkkal, majd mikor egyedül maradt az udvaron, akkor homokozott, illetve motorozott is, kergetőzött az egyik kissráccal. Mivel nem aludt napközben, este be is ájult fürdés után.

Vasárnap el szerettünk volna menni a vadasparkba, csak délelőtt elmentünk bevásárolni, aztán én a fiúk nélkül elmentem még a DM-be, és későn értem vissza. Délután meg már zárás előtt ¾ órával nem engednek be, pedig jöttek a Marcell barátunkék is. Viszont elhívtam Ágit és Marcit tegnap délelőtt és bepótoltuk. A fiúknak tetszett, kézenfogva sétáltak:

Megnéztek minden állatot, majd a játszótéren még játszottak egyet. Elég hideg volt és Merse is felébredt, úgyhogy haza is jöttünk.

És még egy dolog, amit meg szeretnék osztani! Mersét mostanában próbáltuk nevetésre bírni, mikor csiklandoztuk, kaptunk is egy-két kacajt. Na, tegnap a bátyóka szórakoztatta és egyből ment a kacagás. Ma reggel is folytatták:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése