Összes oldalmegjelenítés

2012. március 27., kedd

Szobatisztaság második fejezet… és az utolsó fog is áttörte az ínyét!!!

Az elsőről is volt egy bejegyzés

2012.03.23. Mivel napok óta nagyon szép időnk volt, gondoltam elkezdjük a pelenka nélküli életet nagyfiunknál. Elméleti részen már nagyon tudta, hogy a bincibe kell pisilni, kakilni és azt is tudta, hogy az oviba nem mehet pelenkával, így reggel levettem róla és úgy mentünk a játszira. Hozzátartozik a dologhoz, hogy előtte kétszer is kakilt, így nyugodt voltam, hogy talán aznap nem lesz kaksi. Persze kétpercenként kérdezgettem, hogy kell-e pisilni? Meglocsoljuk a fát, ha kell. A játszin nem kellett, de a garázs előtt lelocsolta a fenyőfát! Dicséretet kapott, apjától is, mikor este elmeséltük, hogy belevágtunk a pelenkátlanságba. Másnap munkanap volt, de folytattuk, amit elkezdtünk. Persze történt „baleset”, úgyhogy kellett a váltóruci. De felkészült voltam, mert három váltórucit is pakoltam a játszira! Persze kétpercenként kérdezgetem és ha véletlen nem kérdezem három perc alatt, akkor tuti akkor történik a bepisilés. Vasárnap reggelre száraz maradt az éjszakai pelusa. Délelőtt elmentünk egy ismerősünkhöz, mivel elköltöznek, így Csongi segített, én meg a játszin voltam addig a fiúkkal. Persze Bendegúz bepisilt, aztán rájöttem, hogy a három adag váltórucit nem pakoltam a kocsiba, pedig mentünk volna még ide-oda. Kisgatyóban ugrottunk haza (autóval voltunk), majd vissza a DM-be, ahol megint bepisilt. Ismét váltóruci, „fenyegetés”, hogy nem visszük le a játszira. Egy anyuka mondta, hogy ne félemlítsük meg ilyennel, mert annál jobban be fog pisilni, inkább, ha „teljesít”, akkor dicsérjük, ha nem, akkor meg folytassuk tovább. Ebéd után alvás következett, majd ismét száraz pelenkára ébredt. Viszont délután még bekakilt, épp nem volt itthon az apja se, a tesóka üvöltött, Bende caros volt, én meg gondoltam, jót tenne egy kis gyerektelen lét. De végül csak együtt mentünk el ismét egy játszira, ahol ismét bepisilt. A vasárnap nem a legjobb napunk közé tartozott (nekem legalábbis).

Hétfőn reggel ismét száraz pelenkára ébredtünk és pisi nem került napközben a gatyóba (csak este), de ismét bekakilt. Az ebéd utáni alvásból megint száraz pelussal ébredt. Ma van az ötödik napunk, ma még nem volt kaki, de minden pisit a bincibe nyomott, illetve a fenyőfát is meglocsolta. Már nem két percenként kérdezgetem, hanem, mikor, hogy jut eszembe. Persze reggel is azt mondta, nem kell neki pisilni, aztán jól telenyomta a zenélő bincijét. A fenyőfánál meg ő mondta, hogy kell pisilni. Csak haladunk ezzel is! Igazából írtam én tavaly egy kisebb bejegyzést, mert elkezdtük akkor is, csak akkor nem voltam következetes (de az az írás már nem aktuális, így ki is töröltem). Igaz, akkor fejben sem tudta így kezelni a dolgokat, mint most, illetve a tesó születése előtt voltunk. Most viszont nincs megállás, mostmár végig visszük, remélem az idő is ilyen szép marad. Ma még megyünk a gyógytornára is, kíváncsi leszek, milyen lesz, előtte majd elvisszük azért pisilni. Remélem nem lesz baleset…


20. fog!

Végre áttörte az ínyét az utolsó rágó foga is. Már napok óta láttam egy fehér pöttyet, de nem éreztem, csak az ínyét. Nagyon nyomta már a fogcsúcs, de végül a napokban észrevettük, hogy át is törte az utolsó foga az ínyét.

Megvan az összes foga, a Bendegúzos képpel "végeztünk" is, lassan jön a Merse fogas képe is. :-)

Merse tegnap esti, itthoni, fürdés előtti meztelen mérlegelése: 7,58 kg, egy hete 7,44 volt.

4 megjegyzés:

  1. Angikám a szobatisztaság nem megy egyik napról a másikra. Több türelmet kíván ilyenkor a gyerkőc, plusz ne felejtsd el, hogy még kora tavasz van, a ruhában még nem annyira érzi a dolgokat, és a játék is elvonja még a figyelmet a pisiről és kakiról. De hidd el, már nem sokáig tart ez az átmenet. Gratulálok az összes foghoz. :)
    Sok puszit küldünk!

    VálaszTörlés
  2. Tudom én, hogy nem megy egyik percről a másikra! Sőt, most reggel már nem volt száraz a pelus! Illetve tegnap is becsurrant, igaz, kapott pelenkát a gyógytorna idejére, lehet, ez volt a gond. De nem adjuk fel, ha már elkezdtük, folytatjuk. Köszi azért, gondolom, valahogy így volt nálatok is, igaz?

    VálaszTörlés
  3. Daninál nem volt nagyon átmenet. Nyár volt, meleg volt, épp, hogy elmúlt 2 éves. Levettem a pelust róla (meg a szőnyegeket a kuckónkból), aztán jött utánam. A wc-re. Volt egy-két baleset, de ez belefért. Ez volt hétvégén. Hétfőn, mikor mentünk bölcsibe, volt pelus rajta az úton természetesen. Ott viszont levette, és mikor délután jöttünk haza akkor volt hajlandó felvenni. Innentől kezdve, egyenes út volt. Mondhatom szerencsém, hogy Dani tulajdonképpen 1 hét alatt szobatiszta lett. És igen, mi is locsoltuk a fákat és füvet is. :D:D:D

    VálaszTörlés
  4. Ügyes Dani! Én még tavaly csak éppenhogy próbálkoztam, mivel jött a tesóka, nem akartam erőltetni, most meg szépen haladunk. Mondjuk ma volt baleset, de tegnap és előtt ügyes volt.

    VálaszTörlés