Összes oldalmegjelenítés

2012. március 14., szerda

Játék

Ezt a díjat Family-től kaptam, amit köszönök szépen!!! Most gyors én is közzéteszem, nem akarok elmaradni!

Szabályok:
-megköszönni, akitől kaptam,
- kitenni a képet a blogunkba,
- írjunk magunkról 3 dolgot,
- továbbítjuk 4 bloggernek.

Három dolog, hát nem is tudom.

1: nagyon édesszájú vagyok és most szeretnék ezen változtatni. Tervek már vannak, csak hozzá kellene látnom. Ez azt is jelenti, hogy szeretnék a többletsúlyomtól megszabadulni! Remélem az is sikerül!

2: alig várom, hogy egy kicsivel kevesebb súlyt cipeljek és mehessek egy kört a gokartpályán. Igaz, szülés előtt másfél nappal vezettem még tesztautót, de most gokartra gondoltam!

3: Szeretem a tavaszt! Nagyon is!!!! És nagyon jó, hogy végre itt van!!!!

És akkor akiknek ajánlom!

Eper, Kittyó, Bambi és Szicc!!! Tudnék még neveket sorolni, de majd legközelebb!!!


1 megjegyzés:

  1. Köszi a díjat, csak tudod, hogy én nem igazán adom tovább. :) De azért köszi. ;)

    VálaszTörlés