Összes oldalmegjelenítés

2011. február 13., vasárnap

11. és 12. fog



Azt gondoltam, hogy a napokban nem lesz újabb foga Bendének, mert hát nem igazán volt beduzzadva az ínye sehol, ellenben a két első-alsó rágófogával, amik jó pár hétig (kb. 2-3 hónapig) is duzzadtak voltak. Erre tegnap játék közben vettem észre a bal felső rágónál, hogy valami fehérlik. Szerencsére engedte Bogyó, hogy megnézzem, így láttam, hogy már áttörte az ínyét oldalt a foga. Aztán megnéztem a jobb oldalt is és ott azt láttam, hogy hamarabb kibújt, mint a bal oldalt, mert nagyobb rész van kint a fogból. Csak tippelni tudom a napokat, mivel volt egy nyugodt éjszakánk, gondolom akkor nem történt semmi, bár ahhoz képest, hogy tegnap is rosszul aludt, már nem tudom, mikor is bújhattak ki ezek a fogak. Hát beírtam a dátumot, valamikor ekörül lehetett. Azért érdekes, hogy nem vettem észre, pedig mindig kuksizom, hogy mi történés van a szájában fogügyileg.

A motorozás egyre jobban megy, most ha elindulunk, általában motorral megyünk. Mondjuk általában a boltba, zöldségeshez indulunk, illetve a környéken motorozunk. Furcsa, mert utoljára tavaly tavasszal jártuk így az utcákat, amikor még babakocsiban tologattuk, aztán jött a nyár és jó idő, így maradt a vadasparki játszótér, majd ősszel még csak próbálkozás a sétálással, aztán most újra róhatjuk a köröket a környéken. Lassan eljön az idő, hogy ismét elmenjünk a játszótérre, bár még mindig elég hűvös van, ezért inkább kerüljük (mivel Bende az udvari hintára is ülne, de azért az még hideg ilyenkor, így inkább nem gurulunk el a játszóra). Tegnap, míg Csongi szerelt a garázsban, addig mi kerültünk egyet a motorral, ma pedig a fiúk mentek motorral, addig én itthon ténykedtem.

Szavak: az autót előszeretettel használja és mondja is, mégpedig úgy, hogy „ankó”. Már mondja azt is, hogy jó, igaz, „hó”-nak, de lehet érteni. A hoppá is megy, mégpedig úgy, hogy „hokkká”, ilyenkor ugrat az autókkal, vagy ő ugrál valahol. Ha mondunk valamit, általában utánunk mondja, bár csak az első szótagig jut. És valamikor csak úgy hadovál a kis babanyelvén, általában, amikor az apja hazajön a munkából, akkor kezdi el a mondókáját, mintha elmesélné a napját, vagy amikor telefonál csak úgy. Olyan édes ilyenkor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése