Összes oldalmegjelenítés

2013. január 16., szerda

2013.01.16

Pár napja szeretnék már írni ide is, de mindig eltelik az idő. Ebéd utáni csendespihenő van. Bendegúz mesét néz, Merse meg alszik. Tegnap csak 20 percet aludt a kiságyában, azután rajtam aludt tovább. Jön három foga is, ebből az egyik rágófog, nem is csodálom, hogy nem alszik rendesen. Viszont, ennek ellenére két napja átaludta az éjszakát. Én ébredtem azért hajnal kettőkor és fél hatkor is, de végül fél hétkor ébredt csak ki. Ki is maradt az éjszakai szopizása. Mondjuk másnap bepótolta. Szóval volt egy átaludt éjszaka. Bendegúz másfél évesen aludta át először az éjszakát (akkor egyből kettőt, ezért akkor lett abbahagyva a szopi), Merse most közel 15 hónaposan egy éjszakát aludt át. Még pár hétig szeretném tartani azt az egy éjszakai szopit.
Be lett építve a tűzhely, végre tudok sütni-főzni. Mondjuk nem kell még annyira, mert rendeljük az ebédet, de pl. tejbegrízt végre tudok készíteni, meg ha valami másra vagyunk éhesek, nem kell azt néznem, hogy az elektromos sütő mit bír el. Végre tegnap a sütőt is kipróbálhattam, sütöttem egy kis müzlis kekszet.
No, és a lakcímigazoló kártyánk is megérkezett. December 4-én lett leadva, ideje volt már. Mehetek majd a héten, jövőhéten leadni egy-két helyre (ahova el is kell vinni, nem elég egy levél). Mondjuk most mondja a havazást, remélem azért lesznek enyhébb napok. Más dolog miatt nem is indulnék a városba....
Pár kép szilveszterről:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése