Összes oldalmegjelenítés

2013. január 11., péntek

01.06


Vasárnap van és megint egyedül vagyok a fiúkkal. Csongi elment segíteni egy baráti házaspárhoz, mert most költöznek. Azt hiszem, hosszú lesz a hét, megint. Holnap már hétfő. Amúgy minden okés, ma viszonylag szép idő van, délelőtt fociztunk az udvaron. Hogy milyen jó kimenni az udvarra. Ja, meg elgereblyéztük a vakondtúrásokat. Én már úgy várom, hogy tavasz legyen. De félek, hogy még csak ezután fog jönni az igazi tél. Tegnap elbicóztunk a holtághoz. Oda is sokat fogunk kijárni. Meg megnéztük a fürdőnél, milyen kis klassz élményfürdő épül a gyerekeknek (TősSellő néven). Nem értem, mikor mondják sokan, hogy innen menekülni kell. A szomszéd néni is, Ő is árulja a lakást (azt is megnéztük októberben), menne be a városba. Meg tényleg elég sok az eladó ház, de azt leszámítva, hogy ez falu és 25 km-re van a nagyvárostól, szerintem nincs vele semmi gond. Sőt, nekünk nagyon tetszik, elég jó helyen vettünk házat, terveink vannak, hogy alakítsuk úgy, hogy tényleg öröm legyen ide hazajönni. Mondjuk most még nekem nincs gondom, mert itthon vagyok, majd ha mennem kell vissza dolgozni, akkor visszatérek erre a témára. Szóval elbicóztunk a holtághoz, persze Bendegúz becsurrantott a gatyóba, nem bírta kivárni, hogy lekerüljön a gatyó, harisnya, így bepisilt. Meg Merse is nyűgös volt már a végén, úgyhogy nem kirándultunk nagyot. De majd tavasszal megyünk még, többször is. Csak legyen annyi szabadidőnk! J Meg aztán a jó időben lehet majd grillezni, szalonnát sütni is. Meg már nézem, hogy hova lehet majd veteményezni, egy kis konyhakertet kialakítani. No, meg a fiúknak egy kis játszós rész is kell az udvarra. Laci tatáéktól kapunk nagy traktorgumit, az lesz a homokozónk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése