Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 1., hétfő

Augusztus




Furcsa, ha azt mondom, hogy októberben születik a tesó,
 igazából október vége, de már olyan hamar itt lesz az is… Ma vagyok 27. hetes kismama, szóval 13 hét és itt a finish (vagy hamarabb, mint ahogy Bendegúz is jött két héttel kiírás előtt)...



A hétvégén a szüleinknél voltunk, Bendegúz jól elvolt, alig
akart visszajönni. Hétfőn még anyukámék eljöttek a piacra és hoztak egy kis
dinnyét, aztán Bende meg menni akart velük haza. Három hét múlva azért mi
hazamegyünk egy hétre, azon a héten még a dédikhez is kimegyünk, utána meg
megejtünk egy balatoni nyaralást is, így augusztus végén. Remélem az idő
kedvezni fog már akkor nekünk és még a balcsiban is csobbanhatunk.



Szóval jól telt a hétvége, igaz, csütörtök este/éjszaka
ismét fájlalta a térdét Bende és hát eddig kétszer fájt neki, mindkétszer
vírust kapott el. Most figyeltük nagyon, de semmi jelét nem láttuk, hogy beteg
lenne. Ellenben ma napközben egy kicsit volt hőemelkedése/láza, így én készülök
már holnap és megyünk délután a vizeletmintával a dokihoz. Ugyebár ez
ismeretlen eredetű, vagyis fogalmunk nincs, miért lett most lázas. Az étvágya
se az igazi. Igazából nem látom, hogy jönnének a rágófogai (még a hátsó négy
hiányzik), meg úgy semmit nem látok rajta, leszámítva talán azt, hogy a
szúnyogok nagyon megcsípték szombat este és azok dagadnak, de ettől nem kéne,
hogy lázas legyen. Így inkább visszük a vizeletet és remélem, hogy nem húgyúti
fertőzés van a háttérben.



Pénteken voltunk a terhesgondozóba, ugyebár pecsétet
gyűjtök, meg a doki által mondott szénhidrát diéta miatt is mentem. Most az
van, hogy két hétig kell napi 180grammos szénhidrát diétát tartanom és ezután ismét
egy reggeli utáni vérvételen veszek részt. Ha nem javul a helyzet, akkor
mehetek a diabetológiára és ott beállítják a napi kajálásom. Ha rendben lesz,
akkor gondolom a várandósság végéig követhetem ezt a diétát, hogy rendben
legyen az értékem. Péntek óta csinálom a diétát és már lement -1kg. És mindig
eszek valamit, ez a furcsa. Oké, a sütiket kerülhetem, de pl. ha jól
megválogatom az ételeket, akkor még degeszre is ehetem magam. Szóval jelenleg
„csak” +5kg van rajtam az induláshoz képest, ami azért nem rossz, ahhoz képest,
hogy nem 65 kg-ról indultam (hanem hajaj, de sokról). Mondjuk az azért
bosszant, hogy nekem kellett kinyomtatnom egy táblázatot, semmi támpontot nem
kaptam, hogy hogy kell étkezzek, ezért lehet, hogy nem is pontosan mérem. Ezért
lett volna jó eljutni a diabetológiára, de hát mindegy, most én így étkezem és
meglátjuk, hogy hatásos-e. Kikérdeztem az ismerőseimet, akik túl vannak
ilyenek, az ő elmondásuk alapján az is kiderült, hogy nem mindegy, hogy mikor
mennyi szénhidrátot viszek a szervezetembe és állítólag még este tízkor is
ennem kellene egy kis kekszet (ami lassabban szívódik fel a szervezetemben),
hogy reggelig kihasson, de én már olyankor alszom és hát igazából este hét után
már nem eszem. Na, remélem így is beáll a cukorszint és minden okés lesz a
maradék időben.



Más nem nagyon történt velünk, megvagyunk, elvagyunk. A
héten nem sok minden programunk van, szeretném már meglátogatni a munkatársam,
ahol hármas ikrek vannak (egy évvel idősebbek Bendénél), de most, hogy egy
kicsit lázas lett, törölve a program. A hétvégén meg, ha minden jól megy,
grillezni fogunk, úgy csapatostól összejövünk a gyerekes barátokkal. Már várom,
bár sütiznem ott sem kell…. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése