Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 13., szombat

Betegség




Mostmár megvan a diagnózis is: enyhe tüdőgyulladás. Hogy hol
és mikor kaphatta el, az jó kérdés, bár szerintünk az elhúzódó torokgyulladás
is oka lehet. Most éppen másik antibiotikumot kapott, szóval fogyasztjuk
rendesen a gyógyszereket és vitaminokat. Egyébként múlt héten hétfőn kezdődött
a lázas betegsége, ami szombatig tartott, ezután csak köhögött csúnyán, meg fújta
az orrát. Aztán kedd-szerdára virradóra ismét felment a láza 39,8-ig is,
úgyhogy ismét elvittük a dokihoz, aki beutalt minket röntgenre. Itt
állapították meg, hogy enyhe tüdőgyulladása van, amit itthon is lehet kezelni.
Egyelőre kapja az augmentint, ha nem válik be, akkor jövőhéten injekciós kúrát
fog kapni. Hétfőn megyünk vér- és vizeletvételre is, aminek az eredménye kedden
lesz meg, úgyhogy addig remélem meggyógyul. Tegnap este még volt hőemelkedése,
ma még nem ment fel a hője, úgyhogy nagyon remélem, hogy ez már a gyógyulás
jele! Mondjuk én is szépen beleestem, először a torkom fájt, most meg két napja
azért nem tudok aludni éjszaka, mert az orrom tele van. És nem tudom kifújni.
Mindkétszer felkeltem éjszaka (először éjfélkor, aztán hajnal kettőkor), hogy
kamillával inhaláljak, de nem tartott sokáig és ismét bedugult. Fújom
tengervizes oldattal, meg már vöröshagymával párásítunk, de valahogy nem
javulok. És emiatt a torkom is fáj még, mert ugye nem tudok az orromon levegőt
venni, így a számon kell és hát megfájdul tőle a torkom. Gyógyszert meg ugye az
áldott állapotomban nem mindent lehet bevenni, ezért maradnak az itthoni kúrák
is (citromos víz, citromos-fokhagyma, kamilla). 



Szóval én mostanában nem aludtam sokat, de annak örülök,
hogy Bendegúz már egyre jobbakat alszik. Majdcsak jövünk kifele ebből a
kórságból. Aminek örülnék, mert jövőhéten mennénk a szüleinkhez és mi Bendével
ott is maradnánk egy hetet, meg mennénk ki a vajdasági dédikhez is és aug.
végén még nyaralni is mennénk a Balatonra, de ugye mindnek a függvénye az lesz,
hogy hogy javul az állapota a kis gézengúznak.



Tegnap mondjuk már rosszalkodott, néha már engem is kiborít,
ez azért a gyógyulás jele lehet! Nemrég óta mondja, ha valamit szeretne
mutatni, hogy „Anya, nézd!” és mutatja, amit szeretne, hogy lássak. Ez akkor
jó, amikor kerékpárral megyünk valahova és hát nézelődhetek, hogy hova mutogat.



Nemrég megrendeltük a konyhába a felső szekrényhez való
elemeket és most Csongi azokat rakja össze a garázsban (amúgy is Ő tervezte az
egészet, csak ki kellett szabatni, most meg ugye össze kell állítani és
felrakni a falra). Ma lementünk segíteni neki, meg hát el kellett menni a
boltba is az ebédhez bevásárolni. Mivel haladni akartam az ebéddel is, ezért én
hamarabb feljöttem, lent hagytam a fiúkat, gondoltam, majd Bendegúz milyen jó
segítség lesz az apjának. Hát nem telt el 10 perc, mikor csörget Csongi, hogy Bende
jön utánam és már a második emeleten van. Kimentem az ajtó elé és már láttam is
a kis buksiját, egyedül jött fel a harmadik emeletre. Amúgy meg attól féltem,
hogy ha velem jön, akkor cipelteti a senekét, mert ha beteg, akkor általában
nem akaródzik a saját lábán feljönni. És hát valljuk be, nehéz már nekem. Merse
is egyre nagyobb helyet foglal el, ráadásul a napokban keményedett a pocakom
is, illetve a Bendés hűtőfürdőzés se esett olyan jól, hogy ott hajolgattam a
kád mellett, de hát a kis betegnek le kellett húzni a lázát napközben is. Este
azért Csongi igencsak besegít. Szóval amiatt is, hogy várandós (néha terhes
mostmár) vagyok és még Bende is beteges, mostanában elszakadt nálam is a cérna
és hát bőgtem is rendesen tehetetlenségemben. Szégyen, nem szégyen, így volt,
de mostanra megkönnyebbültem egy kicsit, bár biztos nehéz lesz még az
elkövetkező két hónap. Na és belegondoltam, hogy mi lesz itt majd, ha télen
lebetegszik valamelyik gyerkőc és hát ugye napközben egyedül vagyok velük,
talán most akkor még örülök, hogy a pocakban lakozik a tesó! Na ezért sem írattuk
be végül a bölcsödébe a nagyfiunkat, főleg télvíz idején.



Amúgy meg megvagyunk, telnek a napok, jövőhéten hétfőn
megyek a cukorterhelésre, kiderül, hogy a diétám hatásos-e. Annyit leírhatok, hogy
(az elmúlt napok hatására is) eddig két kilót fogytam, tehát jelenleg +3kg van
rajtam az induláshoz képest. Viszont nem biztos, hogy jól csinálom a diétát,
úgyhogy tényleg kíváncsi vagyok, hogy milyen lesz az eredmény. Mindenesetre
figyelek arra, hogy ne lépjem túl a 180 gramm szénhidrátot naponta, de az elosztás
napi szinten nem biztos, hogy jó. Aztán csütörtökön megyek a kötelező kórházi
uh-ra is, na arra is kíváncsi vagyok. Remélem minden okés ezzel a Manókával.
Néha elég sok helyen érzem már, mostanában a cicim alatt nyom valamit, gondolom
nyomja a gyomrom és azt érzem. Bende nagyon aranyos, jön és játszik velünk és
olyan aranyosan mondja, hogy „tesó”, meg „öcsi”, meg persze a „Mersét” is.
Készült is egy videó, ahogy „együtt” játszanak a fiaim: 



[youtube http://www.youtube.com/watch?v=RMB_3qxEgSg&w=480&h=390]




És végezetül gyerekszáj Bendegúztól (mert már az is van!!!!).
Mivel mostanában nem igazán evett, mert beteg, ezért elkezdtem sorolni, hogy
miket kér esetleg (hátha tetszik neki valami), szóval soroltam, hogy rudi,
tejszelet, leves, joghurt, pufi. Persze mindenre azt mondta, hogy nem, erre én,
de hát nincs a gyomrodba semmi, erre ő: tesó!

2 megjegyzés:

  1. Mielőbbi gyógyulást kívánok!
    És tessék adni az antibigyó mellé Normaflore-t, vagy másmilyen készítményt, mert az antibiotikum nemcsak gyógyít, hanem sajnos immungyengítő hatása is van. Te is nyugodtan szedheted, rosszat nem teszel vele.
    Sok puszit küldünk!:)

    VálaszTörlés
  2. Gyors gyógyulást kívánok Nektek! Nagyon aranyos Bende gyerekszáj szótára!

    VálaszTörlés