Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 18., csütörtök

9 év




Ma 9 éve, hogy megismerkedtem Csongival. És ma 4 éve, hogy
házasok vagyunk. Telik az idő…



Helyzetjelentés rólunk. Hétfőn ugyebár elmentünk vérvételre,
Bendét az apja vitte, én meg mentem a cukorterhelés miatt. Persze Bendegúz nem
sírt, mert megbeszélték, hogy bátor kisfiú és a bátrak nem sírnak (én meg
megbeszéltem magammal, hogy legközelebb is az apja fogja vinni). Ők hamarabb is
végeztek, viszont nem pisilt addig, így még várakozni kellett. Nekem időpontom
volt, mert a reggeli után egy órával vették le a vért. Megint késtek a
behívással kb. 10 percet, mint a múltkor, de hát kibírtam. Ezután én
visszamentem a fiúkhoz (mert nekem másik kórházba kellett menni), vártunk még
egy picit, majd, miután pisilt Bende, kimentünk a nagybani piacra, ahol apáék
már vártak ránk. Kaptunk őszibarackot (én rendeltem befőzni), meg vettünk még
ezt-azt. Az én állapotom még akkor nem javult, elég ramaty éjszakákon voltam
túl. Végül délután elmentem a dokihoz, de mivel késtem, nem vették be a
papírjaimat. Ugyebár délután adták ki a vérvétel eredményét is, illetve akkor
vittem el a táppénzes papírjaimat is és hát 10 perccel mentem később, mint
ahogy bevették volna a papírokat (pedig még rendelési idő volt). Szóval kedden
jutottam el a dokihoz és hát Murphy, hogy előttem 8-an várakoznak, de utánam
csak ketten jönnek. Végül egy órát vártunk, Bende már elunta magát, de azért
próbáltam lekötni a figyelmét. A helyettes doktornő megvizsgált, a torkom zöld
váladékos, az orrom nem szelel, de a tüdőm tiszta, úgyhogy kaptam
antibiotikumot, amit öt napig kell szedjek, azaz szombatig. De mára már olyan
jól vagyok, hogy csak a köhögés zavar. Meg megbeszéltük, hogy a várandósság
miatt mit szedhetek még. Mondjuk előző este beszéltem a védőnővel és a dokimmal
is, mert úgyis el kellett mondjam nekik, hogy a vércukor-terhelésem 6,1 lett (6,7 a felső határ), így
megbeszéltük, hogy folytatom a terhesség végéig a 180grammos szénhidrát-diétát és
ennyi. Nem kell diabetológushoz menni, sakkozhatom én ki a táblázatból az
adatokat.



Szóval kedden elkezdtem én is az antibiotikumot szedni,
aztán Csonginak is elkezdett fájni a torka, szóval szépen esünk vissza bele.
Reméljük, hogy Bendegúz már nem fog. Ő „csak” köhög már, amióta az augmentint
szedi, azóta nincs láza, így kedden a gyerekdokinál megbeszéltük azt is, hogy
pénteken reggel még elmegyünk vizitre, ha nem javul, akkor még a héten szedni
kell neki, ha meg javul, akkor aznap lesz az utolsó adag (amúgy is addig tart
ki az egy üveg gyógyszer).



Mivel kaptunk két láda őszibarackot, amit el kellett rakni,
hát a héten ezt is meg kellett tegyem. Csongi aranyos volt, azt mondta, ha már
úgysem tudok aludni amiatt, mert mindig eldugul az orrom, akkor valamelyik
éjszaka meg is csinálhatom. Végül kedden este hétkor kezdtem neki és 13 üveggel
elraktam, meg másnap 10 üveg lekvárt is főztem a maradékból. Már csak körtét
kell eltenni és készen van a téli adag.



Érdekes ez a betegség, mi nagyon ritkán betegszünk meg,
gyógyszer itthon alig van, így most eddig kb. 40 ezer forintot hagytunk a
gyógyszertárban, de van itthon nekem fájdalomcsillapító, meg ugye a felírt
gyógyszerek, meg egy csomó vitamin. Bendének is vettem multivitamint, de
megbeszéltem a dokival az immunerősítést, hát felírt egy olyan szert, aminek az
egy havi adagja kb. 5 ezer forint lesz. Az itteni gyógyszertárba nem lehetett
kapni, és kb. két havi adagot kell majd beszednie. Viszont, mivel mostanában
elég sok antibiotikumot kapott és hiába kapja folyamatosan a probiotikumot,
azért gondoltunk valami immunerősítőre, főleg, hogy lassan a tesó is
megszületik, meg jön az ősz, tél. És nekünk is vigyázni kell majd magunkra,
mert komolyan mondom, levert most ez a torokgyulladás. Hétfőn jártányi erőm se
volt, semmit sem csináltam, de hát Bendegúzzal meg ugye foglalkozni kellett,
szóval csak „átvészeltem” a napot…



Ma pedig ultrahangon voltam, a kórházi „kötelezőn”. Három
hete voltunk a 4D-n és most is az a szonográfus vizsgált, akinél magánba
voltunk. Aranyos volt, ismét ránézett a vesemedence tágulatra, csak a balban
van egy kis tágulat, ami elfogadható, de így legalább nyomon tudjuk követni.
Legközelebb én szept. 6-án megyek a dokimhoz, majd akkor is megnézzük. Amúgy
szépen fejlődik Merse Manó, már a buksija lent van, a seneke meg a cicim alatt.
1624gramm a becsült súlya. Most szeptemberig nincs vizsgálat, de ezután megyek
ugye a dokimhoz, a védőnőhöz, a tanácsadóba, vérvételre is, majd jönnek az
NST-k, szóval ezután szépen felgyorsulnak majd az események… De hát így van ez.



És hozok képeket most, ahogy Bendegúz rajzolgat:





És segít az apjának összeszerelni a koyhaszekrényt:





És még egy újdonságot akart megosztani, mostanában nagy
sláger lett a kakaó ivása, Mindegy, hogy este, reggel, vagy délben, de ha
meglátja a bögréjét, akkor kéri is. Ugye én felforralom a tejet és kikészítem
neki az adagokat (minimum két bögrével).



És a másik újdonság, új mese, a Micimackó-tavaszolás (a
többi Micimackó annyira nem érdekes). Most ez a sláger és végig sorolja a
szereplőket is, imádom, ahogy mondja: micimacó.




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése