Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 8., hétfő

Még mindig beteg






Hát eltelt egy hetünk úgy, hogy Bendegúz lázas lett, majd
köhögött. Múlthéten kedden vittem el az orvoshoz, aki megállapította, hogy
torok- és mandulagyulladása van, de lehet, hogy bárányhimlős is lesz. Kaptunk
antibiotikumot és vitaminokat, így rendületlenül szedettem vele, sajnos nem sok
javulást tapasztalva. Egész héten lázas volt, ha napközben nem ment fel neki,
akkor éjszakára biztosan. Végül szombat este óta nem kapott lázcsillapítót,
mert azóta beállt neki a hője, de tegnap még kapott panadolt a fájdalomra, mert
már mindene fájt. A lába, a homloka, a fütyije, a szája, a torka, a foga,
szóval mindenre csak azt mondta, hogy fáj. Így kapott egy kis szirupot. A
köhögés még mindig megvan, de már mintha tisztulna, viszont ma visszavittem a
dokihoz és még egy kúrát kell csinálni az antibiotikumos kezelésből, szóval még
öt napig szednie kell. Meg mellette a többi mást (köptető, fenistil, calcimusc,
normaflore és sorolhatnám). Egy hét múlva megyünk vissza kontrollra. Ma is
vittem vizeletet, de szerencsére negatív, így a húgyuti fertőzést most elkerültük.
Ja és a tüdejére se ment rá, egyszerűen csak eddig tart nála a torok- és
mandulagyulladása. A doki szerint még lehet asztmás köhögés is a parlagfű
miatt, mert most annak van itt a szezonja, de nagyon remélem, hogy csak simán
torokgyulladása van. Viszont mostanra már Csongi is és én is köhögünk, meg én is kezdek szipogni már... 



Az éjszakáink nem olyan jók mostanában, mivel sokszor ébred
Bendegúz, és hát a tesó ilyenkor szolidáris és Merse is rendszerint üdvözöl
egy-két rúgással. Na és ha én is felébredek, akkor nem igazán tudok
visszaaludni, így azt mondhatom, hogy az esti lefekvés után (ami kb. 9-kor
van), úgy éjfélig, hajnal egyig alszom jót, aztán meg csak hébe-hóba. Bende
ugye vizet kér, aztán kitakarózik és vissza kell takarni, majd szól, hogy fáj
neki valamilye, szóval nem sokat pihenünk. De hát mi is nyűgösek vagyunk, ha
elkap valami kórság.



A mostani újdonsága, ami már régebb óta van, hogy simán
„nem”-et mond, ha nem tetszik neki valami. De olyan hangsúllyal, hogy csak na.
Az a legjobb, ha mondjuk mennék valahova és vele hadakoznom kell és még oda is vágja,
hogy „nem”. Hát nagyon örülök neki….



És már négy szótagos szavaink is vannak, előszeretettel
mondja, hogy „fürdőszoba”, meg már mondatokat is egyre többet mond, szóval
igazi kis szószátyár. Még mindig megvan a szokása, hogyha mi mesélünk valakinek
valamit, akkor ő feszt mondja utánunk. Imádom ilyenkor.



Én megvagyok, az elmúlt egy hétben nem jött rám semmi plusz
deka, így jelenleg +5 kg-nál tartok hízásban. Egy hét múlva megyek vérvételre,
kíváncsi vagyok, hogy beállt-e a vércukorszintem, mert ugye csak a kis
táblázatból válogatom az ennivalókat. Azért van rossz pillanat, amikor mondjuk
megennék egy negyed dinnyét is, de nem lehet, mert abban már sok a szénhidrát,
vagy most a szőlővel vagyok így, hogy csak csipegetek, de sokat nem lehet enni
belőle, mert hát abban is sok a ch. Na, mindegy, kicsivel kevesebb, mint három
hónap van még hátra… 

És egy kép a kis kuktámról, éppen segít a lecsófőzésben: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése