Összes oldalmegjelenítés

2011. augusztus 3., szerda

Bárányhimlő?


 Ugyebár írtam arról, hogy volt egy kis hőemelkedése Bendegúznak. Na, azóta már folyamatosan lázcsillapítókat kap és annak ellenére, hogy a tegnapi fürdés után is kapott kúpot (úgy fél kilenc körül), éjfélkor már 39,7 volt neki a láza, így ment a hűtőfürdőzés egy órán keresztül. Először alig akart belemenni, aztán meg alig akart kijönni. De a fürdő előtt kapott még egy kúpot és reggelig aludt is, ahogy éreztem, láztalanul. 


Tegnap voltunk dokinál, mert hát mégse tudtuk, hogy mi a baj. Már napközben elkezdett köhögni és reggel kihányta a köhögéssel az addig megivott teát, majd az orvos látogatás előtt az addig megevett tejbegrízt (csak ezt tudott enni, az erőleves nem kellett neki). Szóval ebéd után felraktuk neki a vizeletgyűjtő tasakot, amibe végül alvás közben nem került semmi. Hát a kedve nem volt a legjobb, elég sokat van megint kézben és hát ébredés után ugyan elkezdtük nézni a mesét, de végül inkább átmentünk a nagyágyra és ott olvastam neki. Mivel fájlalta a popsiját és ráadásul a zacsi is zavarta, így kicsomagoltam a pelusból. Végül aranyos volt, mert szólt, amikor pisilt (épp nem voltam bent). Ezután lementünk a dokihoz, persze Murphy törvénye, hogy előttem mindig legalább négyen vannak, de utánam csak egy valaki jön, amíg ott vagyunk. Na, mindegy kivártuk a sorunkat. Szerencsére nem húgyúti fertőzés, viszont van neki torok- és mandulagyulladása, így ismét antibiotikumot kap, ahogy számolom, egy hónapon belül ez lesz a harmadik kúrája. Hát nem örülök neki, de ha ettől gyógyul, akkor legyen. Viszont a normaflore-t most tovább fogja kapni, hátha jobban helyrerázza majd a szervezetét. Megnézte a doki a szúnyogcsípéseit is, egyre-kettőre azt mondta, hogy ez már akár bárányhimlőre emlékeztető pötty is lehetne. Ekkor mutattam az ujján egy csípés nyomot, ami kis hólyagos szerű, így most jelenleg figyelni kell, mert lehet, hogy az már a bárányhimlő első pöttye. Igazából ovi előtt szerettem volna beoltatni, addig úgy gondoltam, talán elkerüljük, de hát három hete két olyan gyerkőccel is játszott, akik már túl voltak a bárányhimlőn, de még látszódtak a pöttyeik, illetve a szomszédos házban is most estek át a lányok, szóval a levegőben már benne van.

Éjszaka amúgy már egyre csúnyábban köhög, kap egy csomó vitamint, meg torofertőtlenítőt is, de hogy az étvágya milyen lesz, az majd kiderül. Persze Merse sem hagyta szótlanul az ébren töltött éjszakát (úgy éjféltől kb. fél háromig), ficergett, majd úgy odabújt az egyik oldalamra, mint anno Bende. Le is fényképeztem, a köldökömnél balra Ő puklisodik ki:


És még annyit, hogy mostanában Bende olyan aranyos, ha csörög a telefonom, Ő egyből jelez és szól. Tegnap is ebéd után már feküdt az ágyában, én a konyhában voltam, a szobában meg csörgött a telefon és Bende szólt, hogy "csöröööög", így már tudom, ha valaki keres telefonon. 


Illetve valamelyik nap jöttünk haza a bevásárlásból és egyszercsak azt mondta, hogy "haza megyünk". Nyilván ismerős volt már neki az útvonal. Illetve a beszédhez még annyit, hogy egyre többet magyaráz, mindent mond már utánunk és vannak nagyon aranyos kis mondatai is. Hamarosan majd videózom is, csak jöjjünk ki ebből a nyavalyából....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése