Összes oldalmegjelenítés

2010. augusztus 9., hétfő

Repnap





Na, ezen is túl vagyunk, mentünk és láttunk is. Amilyen
ködös volt reggel az idő, úgy derült ki délutánra (még melegünk is lett).
Szombaton délelőtt, míg a fiúk kidőltek, addig én elmentem Hugiékért az
állomásra. Azt hittem, hogy nagyobb forgalom lesz, de a rend őrei éberen
figyeltek és terelték is a forgalmat, így nem alakult ki dugó. Egy kicsit még
várnom is kellett a vasútállomásnál, de eltelt az a kis idő. Mikor hazaértünk,
Bende még aludt, majd amikor felébredt, meglepetten nézett, hogy nini, itt meg
kik vannak apáékon kívül? Először még bújós volt, de aztán szépen lassan
feloldódott és ebéd után már huncutkodott is Hugiékkal. Kettő körül úgy
döntöttünk, hogy közelebb megyünk és megnézzük, mi zajlik a repülős napokon.
Ismét irányba vettük azt a részt, ahol még ingyenesen lehet nézni a gépeket,
igaz, ez kívül esik a bázistól, de azért innen is sokmindent lehetett látni,
mert a leszállópálya sávjában helyezkedtünk el. Találtunk egy kis fát, ami az
árnyékot adta, oda telepedtünk le (így  nem közvetlenül a leszállópályánál voltunk
ugyan, ami nem is baj). Amint odaértünk, szinte jött a C-17-es nagyállat, bár a
videó nem adja vissza…





 








Persze Bende fülét befogtuk, amikor zajongtak a repülők.
Aztán annyira nem érdekelte az egész, hogy rajtam elaludt a török kötelék
bemutatója közben. Pedig azok aztán tudnak figurázni és hát erről nem is
videóztunk, mert míg Bogyó aludt, addig a többiek elmentek fagyizni én meg nem
tudtam videózni, mert az egyik kezemmel Bendét fogtam, a másikkal a fülét. Így
egy órát aludt (én a fűben feküdtem). Aztán jöttek az olaszok, azok is jó
műsort adtak, bár a videó tényleg nem adja vissza:









A végén hazajöttünk és vasárnap az ablakból néztük újra amit
tudtunk. Volt olyan, hogy itt a kertváros fölött fordultak meg a gépek. Ma is
hallom még őket, nem tudom, hogy kik maradtak még itt, de a repzaj az
hallatszódik. No és a tegnapról is akartam írni, mert úgy alakult, hogy Bende
több, mint nyolc órát volt fent. Reggel ébredt két szopi után fél nyolckor.
Aztán játszottunk, ebédhez előkészültünk, főztünk, majd 10 után elkezdte Csongi
altatni. Nem jött össze, így letette a kiságyba és egy idő után bealudt, majd dél
után ébredt. Ebédeltünk és elmentünk a belvárosba, a malom centerbe szétnézni.
Persze a fiatalember nem akart aludni a babakocsiban, így a játék után (a 0 km
kőnél csúzdázott, meg sétálgatott össze-vissza) inkább nézelődött, aztán az
autóút se volt olyan hosszú, hogy bealudjon, így ott is nézelődött. Még
játszótereztünk egy kicsit, a hintában ugyan lement alfába, de aztán felpörgött
a csúzdán. Mikor hazaértünk még volt vacsi, majd nyolc után fürdés és fél
kilenc után aludt be a szopiba. Persze nem sokra rá, ahogy elaludtam (volna)
sírva ébredt, Csongi megvigasztalta. Aztán egyszer még én is elringattam a
senekét, majd egy óra körül szopizott és végül reggel hatkor. Hogy most azért
sírt fel, mert kifáradt és fáradt volt, nem tudom. Vagy sok volt a vacsi, azt
se tudom. Mindenesetre most alszik, remélem délután is fog aludni, mert akkor
talán jobbak az éjszakáink is. Na, meglátjuk. És még egy videó, hogy telefonál (csak ahogy tőlünk látja...):






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése