Összes oldalmegjelenítés

2010. augusztus 16., hétfő

Balaton

Hát visszajöttünk a nyaralásból. Még egy kicsit „pihenni” fogunk ezután is, hiszen Csongi a héten szabin van és holnap reggel indulunk a szüleinkhez, ahonnan majd csak szombaton jövünk vissza. Ezért most gyors jövök pár képpel és egy kis beszámolóval.
Az indulás előtti éjszakán Bende nagyon jót aludt, a viharra se ébredt fel, pedig dörgött-villámlott, esett az eső. Viszont reggelre kiderült az ég és még időben is keltünk, szóval nekivágtunk a kirándulásnak. Bende persze bealudt az odafele vezetőn úton, de legalább kipihent volt a pancsolásra. Mikor odaértünk, elég szép idő volt, ebéd után csobbantunk is egyet-kettőt. Nem mondom, hogy a 23-24 fokos víz először olyan jól esett volna, de végül megszoktuk és a fejünk búbjáig vizesek is lettünk. Mivel nem csak mi mentünk, hanem jöttek velünk Lénáék is, így a gyerekek jól elvoltak. Pár képet hozok is:

Ez már a pancsolás után készült:

A szálláson Bende csak nézi, hogy Léna mit is csinál:

Megkeresik a túrás lakóját:

Majd hintáznak egyet:

És a sekély vízben:

Csak sétál és sétál és sétál:

A szombat esti alvás már megint nem a legjobb alvás volt, elég sokszor ébredt Bende, sírva is, bár elég hamar megnyugtattuk és csitítgattuk, mert hát a szomszéd szobában Léna az igazak álmát aludta. Reggel viszont ugyanúgy kezdődött a napunk, mint ahogy itthon szokott. Délelőtt még a szálláson játszottak a gyerkőcök, mert ebéd után Lénáék mentek haza, mi pedig lementünk egy sekélyebb vizű partra, ahol aztán kitombolhatta magát Bende. Persze ebédig nem aludt be, aztán annyira tetszett neki a víz és a játék, meg pancsolás, hogy aludni is majdnem elfelejtett. Végül ¾ 3-kor elindultunk babakocsival sétálgatni  és akkor zuhant be. Nem kellett sok és szinte egy pózban aludt majdnem másfél órát. A séta után még a szállásunkon játszottunk, vacsoráztunk, beszélgettünk Márta nénivel, majd eljött a lefekvés ideje, így mindenki ment nyugovóra. Bende viszonylag jól aludt, kétszer ébredt szopizni, de végül nem sírt fel egyszer sem. Forgolódott a kölcsönkapott kiságyban, az alatta levő takarót teljesen felgyűrte a fejéhez, de ezt ő észre sem vette. Végül ma reggel ismét ugyanúgy indult a reggelünk, mint a többi. Egy kicsit borongós volt az ég alja, de reggeli után elindultunk azért ismét a sekély vízhez, hátha tudunk még pancsolni egy kicsit. Persze csak negyed órára sütött  ki a nap és mikor beindultunk a vízbe, akkor már borongós volt, végül a negyed órás vízben sétálás után jött is nagy zuhé, de ezt már a kocsiból néztük. Autóztunk még egy kicsit, majd visszaindultunk a szállásra, ahol megebédeltünk, bepakoltunk és hazaindultunk. Bende egyből bealudt, ahogy a kapun kijöttünk és csak itthon ébredt fel. Remélem ma éjszaka is jót fog aludni, bár ismét mondja a vihart, eléggé szeles az idő is, hát meglátjuk, milyen lesz ettől függetlenül az éjszakánk. Már nagymosásban vagyok, remélem a ruhák is megszáradnak. Holnap indulunk a szülőkhöz és majd 20-a után jövünk vissza...