Összes oldalmegjelenítés

2010. augusztus 7., szombat

Mindegy

Na, visszatérve az alvásra. Tegnap úgy alakult, hogy reggel
fél nyolc után ébredt Bogyó. És hát esze ágában sem volt aludni tíz után, bár
letettem a kiságyba, ő feküdt is nyugodtan, de háromnegyed óra nézelődés után megunta
és kikéredzkedett. És ha akkor aludt volna be, akkor ismét korán zuhant volna
este az ágyba, így inkább játszottunk még, mert nekünk programunk volt
délutánra. Szóval kivettem a kiságyból, felporszívóztunk, ebédet főztünk,
megebédeltünk, ebéd után még volt egy kis játék, majd ahogy letettem a kiságyba
egy órakor, be is zuhant. Egyszer felriadt, de sikerült visszaaludnia és végül
fél három után nem sokkal ébredt. Hát nem volt sok az alvás, mert általában
kétszer alszik egy-másfél órát. Mindenesetre ezután már nem aludt, csak este. 

Délutánra programunk volt, hiszen péntek lévén mentünk a
szokásos focira. Mikor elindultunk még szép idő volt, majd hirtelen jött egy
kis eső, ami a fiúkat lekényszeríttette a pályáról, így mentünk is shopingolni
a szomszédos hiperbe. Nem volt nagy vihar, bár nagyokat villámlott, meg
dörgött, de nem fújt a szél, mint ahogy a meteorológia jelezte. Fél kilenc
körül értünk haza, az autóban már ment az altatásos duruzsolása Bendének, de
végül nem aludt be. Aztán itthon még vacsizott egy zsemlét, majd fürdés és
szopizás következett. Be is aludt a cicin és én (naív) azt hittem, hogy majd
milyen jót fog aludni, hiszen napközben csak egyszer aludt, aztán játszott is
sokat, biztos elfáradt. De nem. Már éjfél előtt elkezdte, először elég volt
elringatni, de aztán kb. négyszer, vagy ötször ébredt még éjszaka. És hát én
mérgelődtem, hogy ennek a gyereknek mindegy, hogy ha le van fárasztva, vagy ha
tele van a pocakja, ha korábban fekszünk, ha később dőlünk ki, teljesen
mindegy, ő akkor is rosszul alszik és kész. Nincs mit tenni, hozzászokom és
ennyi. Én is éberalvó vagyok, csak mostanában nem elég, hogy magam miatt
ébredek, még rájön, hogy Bogyó miatt is, így egy éjszakám nem úgy telik, mint
mondjuk három évvel ezelőtt. Viszont csodálkozom, hogy bírom, mert tegnap
reggel is fél hatkor ébredtem, ma meg hatkor és nem is aludtam napközben. Mondjuk
este én is zuhanok az ágyba. Na, mindegy, ezt nyertük úgy látszik. Talán most
kellene a kistesónak jönnie, hogy pár év alatt lemenjen ez a nem alvás éjszaka,
mert ha végre lenne egy rendszer és mondjuk öt év múlva újra kellene kezdeni,
hááát…



És egy csigás kép, tegnap az apja hozta neki focizás előtt,
ő meg szépen megvizsgálta, hogy ki is lakik a házikóban:





És mára ködös idő lett, nem tudom, mi látszódik majd a
repülős napból. Azért hallani halljuk, hogy mennek a gépek, tehát biztos
elkezdték már, bár látni még nem nagyon lehet semmit. Na, majd ha közelebb
megyünk. Ma jön fel Csongi egyik húga a barátjával, itt maradnak hétfő
reggelig, így Bende le lesz foglalva. És még egy képet hozok, itt látszódnak a
fogai, négy teljesen kinőtt (kettő alul, kettő felül) és kettő még félig van
kint:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése