Összes oldalmegjelenítés

2009. december 21., hétfő

Utazás előtt

Mostanában nem igazán tudtam írni a blogra, mert ha Bogyó fent van, akkor vele foglalkozunk, illetve az események se engedték, hogy netezzek. De ami kimaradt. Múlthéten valamikor feldíszítettük a karácsonyfát, mert amikor az izotóp vizsgálaton voltunk, már ott is díszelgett egy a kórházban és úgy vettük észre, hogy tetszik Bendének. Illetve mivel mi karácsonykor nem leszünk itthon (legalábbis az a terv, hogy a szülőkhöz utazunk), így évek óta hamarabb díszítjük a karácsonyfát, mint 24-e. Hát most egy kicsivel hamarabb sikerült és hát az eredmény meg is van. Na, nem mindig kápráztatja el a kisfiunkat a villogó díszsor és a gömbök, de azért leköti a figyelmét egy kis időre. Le is fényképeztük, hát nem sok látszik belőle, de azért remélem kivehető.




Eddig úgy néz ki, hogy holnap utazunk haza, mamát kiengedik a kórházból (kb. 10 után kapja a zárójelentést). Bendének még mindig van hasmenése, de ma kapja az utolsó antibiotikumot, ezért reméljük, hogy ezután elmúlik, meg már szedünk rá smectát is. Már elkezdtem összepakolni a cuccait, hát tele lesz a kocsi, az biztos. Általában korán kelünk, mert hat körül már ébredezni szoktunk, így holnap még indulás előtt lesz egy kis időm a pakolászásra, ami esetleg ma kimaradna. Úgyhogy lassan el is kezdem. Mivel nem biztos, hogy tudok jönni, ezért itt kívánok kellemes  karácsonyi ünnepeket mindenkinek, aki olvasgat!


 


2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy javultok. Karácsonyi ajándéknak a Mamát is hazaengedik.
    Pont ma gondolkodtam én is a korai karácsonyfa díszítésen, mert láttam ma már én is olyan helyet, ahol a lakásban a feldíszített fa állt.

    VálaszTörlés
  2. Kívánok neked sok békességet, mosolyogjanak rád, szeressenek téged, kapjál ölelést, és ajándékot sokat, üdvözlöm az egész családotokat!

    VálaszTörlés