Összes oldalmegjelenítés

2009. december 15., kedd

Eredmények

Ma ismét vizsgálaton voltunk. Menni kellett ugye az izotóp vizsgálatra, bár ennek nincs még meg az eredménye, de a vizelet- és vérvételnek megvan, amit reggel vettek le Bendéről.


De előtte a hétvégéről. Ugye az „első” éjszakánk köhögéssel telt. Én szombaton este még elszaladtam egy patikába és hoztam haza egy homeopátiás szert, mert ami gyógyszert mondott a doki, az 2 év alatti gyermeknek nem ajánlott. Így maradtunk a Stodal-nál, ami úgy néz ki, bevált. Még mindig köhög ugyan, de lényegesen kevesebbet és a doki meg is nézte ma a torkát és tüdejét és rendben is találta. A szuszpenzióra is mondta, hogy jó, úgyhogy egyenlőre nem írattam fel gyógyszert. A szombati éjszakánk már jobb volt, Bende ugyan velünk aludt, de nem riadt fel éjszaka. Én se lettem lázas, bár az orromat fújtam egy picit, meg köhögtem, de ennyi. Vasárnap napközben pedig feljöttek Csongi anyukájáék, hozták a nagymamát (Bogyó dédijét), aki itt maradt és jelenleg is itt van. Majd mi visszük haza valamikor jövőhét elején.


A tegnapi nap is hamar eltelt, itthon maradtunk. Szedjük a vitaminokat, meg az antibiotikumot, aminek – meg kell, hogy mondjam – elég rossz íze van. De hát kb. még egy hétig szedni kell. A vitaminokat kanalazzuk a reggeli és esti pépezésnél, az antibiotikumot, szuszpenziót és normaflore-t pedig fecskendőzzük. Hát ebből egyedül a normaflore-t nyeli rendesen, a többi nem ízlik neki. Ja és tegnaptól már sózzuk is a pépet.


És ma menni kellett ismét a gyermekosztályra, mert vért és vizeletet vettek, meg a branült is be kellett tenni. Hát, mondtam Csonginak, hogy most ha lehet, nem én mennék be vigasztalni, mert elég volt a múlthéten a sok szurkálásból. Már eleve a kórházba való bejutás sem volt egyszerű, mert ugye látogatási tilalom van, de végül beengedtek mindkettőnket és Csongi bement Bendével. Hát nem volt egyszerű, a jobb kezét két helyen szúrták, nem találtak vénát, végül a bal kezébe tették a branült (ebbe volt a múlthéten is), illetve a lábfejéből vettek vért. Végül átmentünk a másik kórházba, hogy a DMSA vizsgálatot elvégezzék. Ott kapott egy kis folyadékot a vénába, majd hazamehettünk és három óra múlva kellett visszamenni, hogy lefényképezzék a veséjét. Az eredmény majd a januári kontrollra meg is lesz. És még ma elmentünk a védőnőhöz is, ahol megmérték és jelenleg 6280gramm, tehát elkezdett hízni. Illetve a mai vérvétel és vizelet eredmény is meglett, még gyors leszaladtam a gyerekorvoshoz és konzultáltam vele. Az eredmények jók lettek, mostmár csak az antibiotikum kúrát kell befejezni és ha minden igaz, akkor január 6-án kell a nephrológiára menni kontrollra és 14-én pedig tanácsadásra. Addig pedig csak elkerülni a betegségeket.


És most hozok egy képet, ahogy Bende ismerkedik a banánnal:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése