Összes oldalmegjelenítés

2009. december 20., vasárnap

Hétvége

Ismét eltelt egy hétvége, volt is történés. Ugye itt van
Csongi nagymamája vendégségbe nálunk és hát szombat reggelre a levegővétel
nehézkessé vált számára. Eddig is köhögött, de péntek este nagyon rosszul aludt
és hát szombaton elmentünk egy gyógyszertárba, hogy adjanak rá valami
csodaszert. Ott nem adtak semmit, helyette elküldtek az ügyeletre, ami a
sürgősségi ellátásnál volt a kórházban. Hát dél körül érkeztünk a kórházba,
felvették az adatokat, én egyszer hazamentem megetetni Bendét, akire addig
Csongi vigyázott, majd visszamentem mamához, de még nem került sorra. Így
vártunk. Hoztak mentősök is betegeket és hát őket hamarabb behívták, mondván,
sürgősségi osztály és hát mamának nem volt infarktusa, így tudunk várni. Végül
fél ötkor került be vizsgálatra, EKG, vérvétel, vérnyomás-mérés, majd a
röntgenre vártunk. Persze nem megy egyből minden, így kb. fél hétkor került
sorra. Közben Csongival értekeztünk telefonon, ő meg mondta, hogy Bendének
hasmenése van, illetve kihányta a Hipp-es almát, amit uzsira kapott. Első adag
volt, pép mellé kapta kiegészítésként. A hasmenésre és a zöldes kakira már
előző nap mondta a gyerekorvos, hogy valószínűleg az antibiotikum miatt van,
ezért ne izguljunk. Viszont, hogy hányt, hát én elkezdtem egyből izgulni és mamát
hátrahagyva a szakadó hóesésben hazaautóztam, majd onnan egyből az ügyeletre
mentünk. Egy kicsit várni kellett, de végül „megnyugtatott” a doktornő, hogy a
zöldes hasmenés az antibiotikum miatt van, a hányás meg valószínűleg azért,
mert új kaját adtunk és nem elég szegénynek a sok vitamint és gyógyszert
feldolgozni, mi még egy ismeretlen ízzel bombáztuk, hát így tiltakozott. A
doktornő szerint semmi pépet ne adjunk neki, ha van anyatej, hanem fél éves
koráig csak szoptassak. Ugye a kórházban is tejpéppel adtam be a vitaminokat,
mert így könnyebbnek tűnt, viszont itthon nem nagyon akarja ezt sem elfogadni
és az elkészített 40 ml-t alig lehet neki odaadni, így „küszködünk” az
etetéssel. Eddig volt olyan, hogy csak az egyik ciciből evett, a másikat meg
még fejni is kellett, viszont mára azt éreztem, hogy egy kicsit megcsappant a
mennyiség, így a fagyóból vettünk ki pótlásként és kanállal, illetve fecskendővel
adtuk be. Meg az elkövetkező napokban ismét sűrűbben rakom cicire, hogy újra
beinduljon a tej. Na, az ügyelet után Csongi ment mamához, akit befektettek
megfigyelésre, de karácsony előtt haza is engedik. Kapott oxigént, ami
megkönnyítette a légzését, így a köhögése is alábbhagyott. Csongi éjfél előtt
ért haza, ami összességébe véve elég sok időnek számít, hiszen dél körül
érkeztünk a betegfelvételi kapuhoz. Ma reggel már Csongi vitt be neki pár
cuccot, jobban van, úgyhogy reméljük, hamarosan ki is engedik. Bendét viszont
éjszaka kétszer kellett átöltöztetni, mert még mindig hasmenése volt. A
doktornő írt fel smectát, így ma estére már adtunk neki egy fél tasakkal.
Kíváncsi leszek a mai napra, hogy fogja bírni. Délben viszonylag sokat aludt,
azután én még kimentem egy hiperbe és most aludt be nemrég, meglátjuk, milyen
éjszakánk lesz. Tegnap fel kellett hozzá kelni éjszaka többször is és rázni
kellett a senekét, szóval remélem nem sok ilyen éjszakánk lesz már. Mi is
készülünk haza a szülőkhöz, a terv az, hogy kedden megyünk, de meglátjuk, mit
produkál még addig Bogyó, illetve a dédit is hogy engedik haza. Nem maradunk
sokat, csak az ünnepekre, azután jövünk is vissza. 

Hóesés: hát ahogy tegnap elindultunk mamával a
gyógyszertárba, még nem látszott, hogy szakadni fog a hó, aztán, amikor
hazamentem a kettő órás szopira, akkor kezdődött a hóesés, végül, míg
várakoztam én is, és fél hétkor hazaindultam, hát keresni kellett az autót, úgy
belepte. Az utakat nem takarították, így óvatosan kellett rohannunk az ügyeletre
is. Végül ma még maradt a hóból, az utakat nem mindenütt takarították, úgyhogy
„élvezet” volt a vezetés is… De hát ennek a szezonja van most. És most
csomagolok egy kis ajándékot.

1 megjegyzés:

  1. jól összejöttek nálatok a gondok, de reméljük, hogy az ünnepekre mindenki jobban lesz és kellemesen telnek majd. Mi is 26án készülünk haza, de majd csak január elején jövünk vissza. Benny élvezheti a nagyszülők kényeztetését. :))

    VálaszTörlés