Összes oldalmegjelenítés

2012. május 4., péntek

Sok minden

Hát, sokminden történt velünk. Pl. az, hogy tegnap már elkezdtem írni a blogot, erre nem mentettem el.... :-((( Na, de most újrakezdem.

Múlthéten vasárnap volt Merse keresztelője. Érdekesen indult az egész, mert nem voltunk kiírva az eseményekhez, így azt gondoltuk, hogy el is feledkeztek rólunk. Ugyebár másfél hónapja mentünk el személyesen megbeszélni a pappal, mondtuk is, hogy hát nem a városból jövünk, így ha menni kell valami oktatásra, akkor egyeztetni kell majd. Telefonszámot elkérték, de nem hívtak. Végül a mise után megbeszéltük a pappal, hogy hát mi is itt volnánk, aztán szerencsére csak annyit mondott, hogy hát Ő itt van, a gyerek is, úgyhogy lesz keresztelő. Merse megkapta a János keresztnevet, Csongi nagyapját hívták így. Bendegúz az én nagyapám után kapta az Antal keresztnevet. Szóval a keresztelő megtörtént, az ebéd is finom volt, az időjárás meg nagyon jó, úgyhogy nem panaszkodhatom. A hétvége is viszonylag jól eltelt, bár Merse elég nyűgös volt szombaton, meg még taknyos is, meg köhögött is, szóval a közérzete se volt a legjobb. Bár vigyorgott...

Hétfőn jöttünk is haza, mert a majálist itthon szerettük volna tölteni. Marcell haverunk és apukája, meg Bende és Csongi elmentek a drift majálist megnézni a gokart pályára. Mi anyukák - meg még eljött Márton haverunk és szülei is - pedig grilleztünk Marcelléknél. Volt nyárson sült zöldségek, pácolt husik. Csongiék haza is értek ebédre, azután a két Marci elment aludni a saját helyére, Bendegúzzal én meg aludtam a kertben leterített pokrócon. Merse meg mikor, hogy aludt be, a babakocsiban. Jól éreztük magunkat, fürdetésre értünk haza. Még a majálisra kimentem volna, de végülis nem is hiányzott.

Tegnap pedig megvolt a hat hós státusz mérése Mersének, 8090 gramm, 70 cm. Ha a hazahozatali súlyát nézzük, akkor duplázott. Szépen növöget. És ügyesedik már. A mászást már elkezdte és mostmár tökélyre fejlesztette, nagyon ügyesen mászik már a szobában, konyhában. Most fedezi fel a lakásunkat. És már felállt a kiságyában. Ennek nem örülünk, vagyis én a mászást is korainak tartottam, de mivel magától csinálta, nem akadályoztuk meg. A felállást sem erőltettük, de emiatt most megyünk az ideggyógyászatra, mert egy fél éves gyereknek nem kell még állnia. Megvizsgálják. Hogy mit néznek, nem tudom, mert még időpontot sem kaptam. Ma hívtam őket, de a doktornővel kell beszélnem és hát Ő hétfőn lesz. Remélhetőleg nem három hónapra kapunk időpontot, amikor már járni fog... Végülis mi nem aggódunk, nem látunk semmi rendellenest, attól független, hogy korainak tartjuk mi is. Ezért most arra figyelünk, hogy ne nagyon kapaszkodjon fel sehol sem. A matrac is egy szinttel lejjebb került a kiságyban, Bendénél nem volt erre állítva (még egy szinttel lejjebb már a legalsón lesz), de muszáj, mert oké, hogy így is fel tud kapaszkodni, de legalább nem esik ki az ágyból.

Hát tömören ennyit akartam. Holnap megyek baba-börzére árulni, van pár eladó, kinőtt cuccunk, meg keresnem kell Bendére nyári nacikat, mert az egyáltalán nincs. Ma még pakolászom össze, amit viszek. De most alszanak a fiúk, úgyhogy addig nem zörgök. Inkább feltöltöm a képeket a gépre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése