Összes oldalmegjelenítés

2012. május 17., csütörtök

Bendegúz aranyköpései...

Egy csokorba szedve, mert mindig csak odáig jutok, hogy felírom (és mennyit el is felejtek, mert nem írom fel egyből). De most ide is hozom (bár lehet van benne olyan, amit már "hoztam"):


Bendegúz egyik reggel, amikor sok-sok-sok puszit adtam neki a buksijára:

-Anyuka ne puszilgass, elfáradok!

Jó pár napja az etetőszékben:

Engemet hagyjál békén légyszi! Nem érek rá! Nehogy veszekedjünk!

Mostanában (jó pár hete volt már) nézzük Süsü a sárkányt. Erre valamelyik nap megszólalt:

Süsü próbál gőzt fújni. Erre mondom, hogy az füst. A válasz: nem füst, nem vonat az!

Egyszer rászóltam, hogy elég legyen! Erre Ő: nem akarok eléget!

Memóriakártyázunk, az egyik kártya leesett, erre Bende: véletlen kiugrott ez, el akar tőlem menekülni!


Szaladunk ki a konyhába, mert hát versenyezni kell. Mivel hagyjuk is általában nyerni, durcisan odaszóltam: Nem ér, mindig legyőzöl. Erre Bendegúz: Anyuka, majd holnap te vagy erősebb!

Szoktunk lovacskázni, Ő ül fel a hátamra, vágtázni kell, meg nyeríteni. Aztán Ő leszáll rólam, megsimogat kedvesen és azt mondja: nyugalom!

Bende: Nem találom a fújót (tollpihe az ágyon!) Beesett a szekrény mögé, kérdem tőle, kivegyem? Erre Ő: igen, én ezt nem oldom meg!

Múltkor a tatával ilyen autót néztünk az autókertbe (autókereskedés)!

1 megjegyzés:

  1. Aranyköpéseket tessék szorgosan lejegyezni. Évek múlva is milyen jókat fogtok nevetni rajta. :)

    VálaszTörlés