Összes oldalmegjelenítés

2012. május 6., vasárnap

képek, pár hozzászólással...

Na, nézzük csak, hoztam pár fotót:

Ez a kép az egyik gyógytornán készült, itt épp a lábával rajzol Bendegúz, ezzel is tornáztatva a mélyebb izmokat:

Itt pedig játszanak, Bende a készségfeljesztővel, Merse meg éppen tanulja:

A segítségem, mert mindig kapható a babakocsi tologatásra Bendegúz, a nagy, erős, okos bátyóka:

És a torta (köleskoch), mert szobatiszta lett. Igaz, itt még éjszakára megkapta a pelenkát, de azóta már éjszaka sincs pelus, mivel az utolsó két-három hétben mindig száraz maradt reggelre. Így azt mondom, örülök, hogy megvártuk az Ő idejét, hiszen két hét alatt teljesen szobatiszta lett, ezért is kapott tortát. Gyertyával, ahogy Bende mondja, elfújóval:

És a kis kukucskáló Merse (itt még a legfelső fokon volt a matrac):

Ahogy tusolás közben játszik Bendegúz:

És ahogy Marcell haverjával fújják a pitypangot:

Itt pedig nekem segédkezik, mert Ő is palacsintát süt:

Merse Manó, ahogy kukucskál a babakocsiban:

Így nézett ki:

És hogy mit (kiket) nézett?:

Hát igen ("Én vagyok az Édesanya szemefénye"), van egy másik ilyen póló, Édesapa felirattal:

Majális, Marcelléknál, ahol Márton is ott volt:

És a végére hagytam egy tejpépes képet, mert elkezdtük a hozzátáplálást. Nem nagyon tetszik neki még, ma van az ötödik napja, hogy mást is eszik, mint anyatej, de eddig nem sok sikert arattunk vele... Már kóstolta az almát és banánt, meg a tejpépet, meg ma kapni fog egy kis krumplit is. Majdcsak rákap az ízére....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése