Összes oldalmegjelenítés

2012. május 21., hétfő

Napok

Amik olyan gyorsan eltelnek! Végre ismét jön a jó idő, bár már megint mondják, hogy nem lesz nyár a héten. Mondjuk én ennek is örülök, nagyon. A nagyon meleget nem szeretem, a hideget sem, ez a köztes idő nagyon jó. Már voltunk lent a játszin, délután megint megyünk. Vagy oda, vagy máshova. Meglátjuk még.

A hétvégén felszereltük a bicikliülést előre is, így mostmár mindkét fiút tudom hozni-vinni biciklivel is. Vagyis fogom tudni, mert még nem erőltetjük, hiszen Merse még nem ül fel magától (csak feláll). De azért kipróbáltuk. Igaz, nem a kettőt vittem én, hanem Bende jött a futóbicajjal, Csongi a sajátjával, én meg vittem Mersét. Mindenkinek nagyon tetszett. Nekem ugyan még meg kell szokjam, hogy nem úgy ülök fel rá, mint eddig, meg hogy ott ül előttem egy csemete, de majd biztos jókat fogunk biciklizni.

És megvolt az első mobil wc-be kakilás is a játszótéren. Vettünk egy eldobható papírbilit, amit mi mobil wc-ként használunk. Csak egy zacsit teszek bele és abba megy a "cucc", így nem kell kidobni az egészet, csak a zacsit kell jól elzárni. Na, tegnap szólt Bende, hogy kakilnia kell, de már lent voltunk a játszin. Végül ügyesen belekakilt. A pisiléssel már nincs gond, simán lelocsolja a fákat. A kakilással sincs nagy gond, bár nem mindennap van, de eddig talán kétszer ment a gatyóba egy kicsit. A múlthéten is volt ilyen alkalom, mert éppen hasmenéses időszaka volt, de ezt leszámítva szépen szólt és ment a wc-re. Na, meg egy alkalom volt, hogy a fürdővízbe kakilt. Ilyet én is csináltam kiskoromban, hát ezen is átesett. Azt hiszem, óvodaérett lett, bár még nem kaptunk választ a fellebbezésre, meg egyéb terveink is vannak, nagyon bízunk benne, hogy ősztől óvodába kerül Bendegúz. Kell neki a társaság. A játszótéren is egyre jobban elvan a gyerekekkel. Ma nem is zargattam, játszott egy kisfiúval, akik kijárnak, de még nem barátkoztunk úgy össze. Meg mostmár Mersére is figyelni kell, hiszen Ő is ismerkedik a homokkal és fűvel.

Az elmúlt napokban nem kellett menni sehova (doktor), így szinte mindennap lementünk délelőtt és délután is. Hétvégén meg csavargott a család. Most a hétre sincs "programunk", de jövőhéten, pünkösd után megyünk a neurológushoz. Kíváncsi vagyok, mit mond a korai mászásra és felállásra. Két mp alatt odaoson az ágyhoz, asztalhoz Merse és aztán már áll is fel. Ritka, hogy csak térdepeljen. Mászni meg már mindenhova mászik. Jön utánunk a konyhába, az erkélyre.

Az ételekkel is próbálkozunk. Közel három hét alatt megízlelte az almát, a banánt, az őszibarit, a babakekszet, a natúr kukoricát, azaz pufit, a krumplit és a répát. Ma kap először csirkehusit. Nem mondom, hogy nagy rendszer van még az etetésben, mert reggel és este kap tejpépet, tízóraira és uzsira gyümölcsöt, ebédre meg főzeléket. De az időpontok elég változóak. Mivel most is bealudt a játsziról hazafele, így fel tudtam hozni és most alszik még. Tehát csúszik az ebéd. De azért haladunk.

Most hétvégén megyünk a szüleinkhez. Falunapok is lesznek, úgyhogy biztos lesznek programok!

És kibújt Merse második foga is! A képet még szerkesztenem kell, mert így nem az igazi:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése