Összes oldalmegjelenítés

2012. február 24., péntek

Szökőnap

Csak annyit szerettem volna írni, hogy tegnap sikerült Bendének a kisbincijébe kaksiznia! Még nem akartuk erőltetni a szobatisztaságot, bár fejben már mindent tud és azt is tudja, hogy az oviba nem veszik fel, ha pelust hord, de a jóidőt ki akarjuk várni és így remélhetőleg nyár végéig szobatiszta is lesz. Tavaly nyáron már próbálkoztunk, volt egy-két alkalom, hogy sikerült nem bepisilnie, de ezek többnyire csak délután voltak. Ha napközben lekerült róla a pelus, akkor belepisilt a gatyába. Így végül még eltoltuk ezt a dolgot. Azért mostanában is sűrűn kérdezzük, hogy kell-e neki pisilni, kakilni és akkor átbeszéljük, hogy hova is kell. És tegnap elcsíptük az elejét a kaksinak, bár ő szólt, hogy ne piszkáljuk, csak kipróbáltuk az új bincijét. Ez egy kis wc-nek felel meg, tesóméktól örököltük, igazi kis trón. Szóval sikerült belekakilnia és csupa "öröm és bódottág" volt mindenki. Aztán gyors beállítottam a tus alá, mert mostanában tusol és míg én kitakarítottam a bincijét, addig még nyomott egy kisebb adaggal a tushoz is. Hát örültem neki. Pedig mikor kérdeztem, hogy kell-e még, akkor azt mondta, még nem kell. Hogy most ez azt jelentette, hogy még kell, azt nem gondoltam. De hát napról-napra okosabbak leszünk mi is. Mindenesetre pisilni már többször sikerült neki, most végre a kaksi is belekerült. Na, ez egy jó kis bejegyzés lett, de hát erről is írni kell... Csak hogy az utókornak is megmaradjon!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése