Összes oldalmegjelenítés

2012. február 26., vasárnap

Napsütéses hétvége

Ahhoz képest, hogy esőt ígértek a hétvégére, igen szép hétvégénk volt. Igaz, tegnap erősen fújt a szél, ennek ellenére mégis elmentünk egyet kerülni. Elmentünk egy autókereskedésbe, majd megálltunk a játszótéren és míg Merse aludt a babakocsiban, addig Bendegúz az apjával focizott. Merse igen nagyon aludt, de ennek ellenére délután is símán beájult egy hosszabb időre. És ma is ugyanígy tette, ma ismét lementek a fiúk focizni, addig Merse aludt a babakocsiban és most megint alszik az apjával. Igaz, reggel korán keltek, mert 5:49-et mutatott az óra és egyikőjük sem aludt már vissza. Aztán Merse nyolckor már nyűgösködött, végül a szopiba is belealudt és végül egész úton aludt. Azt hiszem, most térünk át a két nagyobb alvásra. Nyilván változtatni kellene a napirendünkön és hamarabb kell majd ezután lemenni a szabadba.

Tegnap itt voltak a szomszédék, viszonylag rég találkoztak a gyerekek, Márton ugye elmúlt egy éves, Bendével egyre jobban összecsiszolódnak, de Merse is már kezd hozzájuk nőni. Meglátjuk, jövőre milyenek lesznek, mert korban Merse és Márton jobban összeillenek, hiszen csak 9 hónap van közöttük, de most inkább Bendével játszik el.

Ma, míg elmentek a fiúk sétálni/focizni, addig én kitakarítottam a lakást, úgyhogy most nagyon jó pihenni és nekimenni a jövőhétnek. Nem a két gyerek mellett kell takarítanom, hanem egy kicsit (talán egy napig) élvezhetem a rendet és "csillogást". A lépcsőház is ki lett takarítva, lassan majd a virágokat kell újra ültetni, illetve jöhet majd az ablakpucolás is. Tegnap pakolásztam a fényképeket, azokat is kéne szortírozni, de azt egy esős napon tenném inkább, mert ha jön a jó idő, szerintem megyünk majd a szabadba. Egyre jobban érzem én is magam, csak a fölös kilókat kéne ledobni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése