Összes oldalmegjelenítés

2010. szeptember 3., péntek

Pár nap

Elkezdem írni az összefoglalót, ami velünk történt ebben a pár napban. A szombati baba-mama-papa mondókás foglalkozásról írtam. Azóta már voltunk ismét egy foglalkozáson, tegnap. Nagyon jól elvoltunk, Bendének és nekem is tetszett. Az idő is szép volt, így bicóval mentünk fel. Ott volt Kata és Alízka barátnőnk is (meg anyukájuk), meg még jó pár gyerkőc. Úgy néz ki, hogy ez lesz a heti könyvtáros napunk, mert akkor lesznek többnyire ezek a foglalkozások (kivéve, amikor szombaton lesz, akkor remélhetőleg hármasban indulunk neki). Már jövőhétre is feliratkoztunk. 

Itt játszott a sok gyerek a foglalkozás után, aztán mindenki elment haza, így szinte csak mi maradtunk:

Múlt hét szombaton estére volt egy kis láza Bendének, illetve vasárnap nagyon nem volt jól, egész nap nyűglődött, ha fent volt, illetve elég sokat aludt. Amikor játszottunk, akkor pedig csak kevés ideig bírtuk a figyelmét fenntartani. Váltogatva kapta a nurofent, a germicid-c-t és panadol babyt. Azt gondoltam, hogy vasárnap éjszakára kiheverte a lázasságot, de sajnos hétfőn este is felment neki, attól függetlenül, hogy egész nap jól elvolt és nem volt még hőemelkedése sem. Hétfőn vittük el a vizelet- és vérvételre. Nem mondom, hogy nagyon jól aludtunk, mert kelt többször is éjszaka (azóta is). Aztán reggel el is aludtunk, pedig korán hétkor már a labornál szerettem volna lenni. Kértem Csongit, hogy a vérvételre jöjjön velünk, mert ezt tudom, hogy fáj Bendének (míg az ultrahang azért nem fájdalmas), ezért is szerettünk volna időben odaérni. De elaludtunk és hét után ültünk az autóba. Kb. egy óra várakozás után sikerült is bekerülnünk, szerencsére vizeletet tudtunk mi is venni tőle, így „csak” vért vettek. Hát volt sírás, de végülis ügyes volt. Hétfőn napközben már az étvágya is megjött, mert azt elfelejtettem írni, de hétvégén nem sokat evett (és visszatértünk a nappali szopizásokra is, mert örültem, hogy legalább azt elfogadja). Vasárnap pedig csak almás-kekszet evett egész nap (meg szopizott), de hétfőn reggelikor már láttam rajta, hogy talán kiheverte a hányás-hasmenés-lázas időszakot. Este pedig olyan jól bevacsizott, hogy csak lestünk. Két szelet májas kenyeret is bevágott. Nos, kedden viszont megint étvágytalan volt. Elmentünk reggel a labor eredményért, úgy láttam rajta, hogy rendben van, bár a vastartalma alacsony, de hát a napokban el is hagytuk a maltofer adását, mivel ha van valami fertőzése, akkor az rontana ilyenkor a helyzetén. Viszont mivel ismét belázasodott (előző este), ezért az eredménnyel együtt lementünk délután a dokihoz. Van valamilyen fertőzése, amire nem írt fel a doki antibiotikumot, hátha az immunrendszere elbánik vele. Szerencsére (úgy néz ki), így is lett.  Valószínűleg a balcsiban kapott el valamit, ami ugye hányást is eredményezett, meg egy kis hasmenést, aztán lázat. Aztán én észrevettem, hogy mintha jönne egy rágófoga, amire persze nem is számoltunk (mert nem is az következne). Az ínyén van két fehér pötty. Nem igazán engedte megmutatni a dokinak, aki aftára gyanakodott, de az hólyagos lenne és ez nem úgy néz ki. Most próbálom figyelni, hogy alakul ez a pötty, jön-e a foga, vagy mi lesz ebből, de mivel csak akkor tudom jobban szemügyre venni, amikor sír, hát nincs könnyű dolgom. Ma reggelre pedig olyan rosszul aludtunk, hogy tényleg azt gondolnám, hogy a rágófoga gyötri. Többször ébredt sírva, nehezen lehetett megnyugtatni, csak kézben aludt el, illetve köztünk, ha bekerült a kiságyba, egyből felsírt, így nem sokat aludtunk. És hogy ne legyen elég, napközben is nyűgös volt, de nem aludt délelőtt, így most alszik. Én meg pótolom a hiányosságaimat. Folytatom is.

Szerdán voltunk az ultrahangon is, először biciklivel akartam menni, de olyan erős szél fújt, hogy inkább autóba ültünk. Időben ott voltunk, mert 9-től van ultrahang, persze a doki késett és majdnem tíz előtt kerültünk be. Csökkent a bal veséjén a tágulat, 10 mm jelenleg. Ezután mentünk a főorvoshoz a nephrológiára, ahol megvizsgálta, majd megállapodtunk abban, hogy december 8-án megyünk a következő uh-ra. Ha addig nem lesz lázas, akkor nem is kell vinni vizeletet. És hogy időben indultunk, végül három órát odavoltunk. Szinte ebédre értünk haza. Még aznap délután elmentünk egy-két boltba, mert szeretnénk a konyhát is befejezni, ezért szétnéztünk csempeügyben és vettünk is. Majd kb. két hét múlva tud jönni a burkolós srác, így már csak a felsőszekrény és a szekrényajtók fognak hiányozni a konyhából. Tegnap pedig ugye voltunk a könyvtárban (kilenc előtt gyors megfőztem a frankfurti levest, ami ki is hűlt délre, pont enni lehetett), majd délután még én leszaladtam a gyerekdokihoz és megbeszéltem vele az eredményeket, illetve megbeszéltük, hogy a 15 hós oltásra mikor kell mennünk. Hát jó, hogy megint jön a hétvége is Csongi is itthon lesz, mert néha fárasztó tud lenni Bende is. Főleg, mikor nem tudom, hogy mi baja lehet és csak nyűglődik és én sem haladok a dolgommal, de hát végülis azért vagyok itthon. Bár jobb lenne, ha legalább az éjszakáink pihentebbek lennének….

A múltkor átpakoltam a ruháit és keresgéltem melegebb holmikat, ha már ilyen gyorsan és hirtelen beköszöntött az ősz, csini sapiban (amit tesóm és én hordtunk még anno): 

Van még pár ruha, ami hiányzik (mint pl. őszi kabát, ami megvédené a széltől), de ezeket most hajkurászom. És egy zártabb cipő is jó lenne, ezért még szétnézek egy kicsit ezügyben is. És egy bónuszkép, Alízkával a pénteki apás fociról (milyen furcsa, hogy egy hete elég volt a trikó és rövidgatyó, ma meg már igencsak fel kell öltöznünk):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése