Összes oldalmegjelenítés

2015. november 27., péntek

black friday

Ma menj vásárolni, vagy ma ne menj vásárolni.
Én maradok, köszi szépen. Olvasom a hírekben, hogy milyen tömeg volt egy-két hiperben, hogy megkapják a jobbnál jobb akciós termékeket. Nem vitatom, biztos volt olyan termék, ami akciós. Biztos nekem is "kellett" volna valami, ha ott vagyok, de így én ma spórolos napot tartok :-) amúgy is megírtam az előző posztban, hogy erre a hónapra már kiköltekeztem (ez meg már két hete volt).

Szóval az elmúlt két hétben sok minden változás nincs. Na jó, mégiscsak. Bercel megszokott a bölcsiben. Igen, igen. Kis segítséggel kezdődött a második hete, mivel Merse beteg lett és hát Ő is elkísérte a kisöccsét. Lehet, ez volt a jó, mivel örömmel mutatta, hogy hol a kisszekrénye, hol alszik a kis plüss kutyája és aztán örömmel ment be a csoportba is. Semmi nyakba csimpazkodós, semmi sírogatós. Három napig kísérte a bátyja, aztán ment oviba már, de azóta se volt sírás az ajtóban. Jó, amikor odaérünk a kapuba, mondja, hogy ne, ne, de aztán mondom neki, hogy nézzük meg a kiskutyát, mert ott aludt (ami itthon hanyagolva van, de ott meg anyapótló és alváshoz kell neki. Mersétől örökölte, a kutya is megszokta már a bölcsit). Szóval ahogy belépünk a kapun, akkor meg már megy is minden, mint a karikacsapás. Fél négy után szoktam odaérni a bölcsibe, többnyire az utolsó vagyok, pedig az uzsi időt meg szoktam várni, na, de ahogy örömmel jön és szalad felém, olyan jóóóó érzés. És ha szólok, hogy pakolj össze, egyből megy vissza és elpakol. Bezzeg itthon.

Merse ugye beteg lett, elkezdett köhögni, jön a kruppos időszak, hurrá. Előkerült az inhalátor, a doki is megnézte, végül három napot maradt itthon. Persze azóta is van köhögés, az orrfolyás már alábbhagyott, de mindhárman köhögnek, miért ne. Volt, amikor csak éjszaka köhögtek, a bölcsiben, oviban nem, most meg éjszaka jót alszanak, de napközben szoktak köhögni. Elkezdődött ez az időszak is, meglátjuk, milyen lesz az év.

Bendegúz meg nagyfiú már, készül az iskolába. Na jó, annyira nem, mert lesznek változások a kis családunkban, de azért szerintem már várja. A múltkor a foci kupát hazahozhatta, mivel megnyerték, sőt, gólkirály lett a nagyfiunk (és ezért mi is vettünk neki egy érmet, mert hát most elkezdte azokat is gyűjtögetni, van már focis és futós érme is). Szóval lerajzolta a kupát és le is írta, hogy I. helyezett. Próbálgatja magát. Rajzolgatni nagyon szeret, focizni is, de most mindenre "kapható". Az oviban vannak külön foglalkozások, ugye a szülő meg nem tudja eldönteni, mivel tesz jót a gyereknek, ha beíratja csomó helyre, vagy hagyja inkább ezt az időszakot még csak a játékra? Nos, mi megkérdeztük a fiúkat, szeretnének-e valamit? A foci Bendének ismét első helyre került, tavaly is járt, idén folytatta. A gyermektánc, néptáncra tavaly járt, de idén már nem akart menni. Viszont a szüreti napon nagyon ügyesen táncoltak az ovisok és ahogy megnéztük a videót, mondta, hogy mégiscsak szeretne járni. Aztán van az angol is, amit Ő szeretett volna. Mondtam, hogy próbálja ki az első alkalmat és meglátja utána. Erre azt válaszolta, hogy "anya, ha nem is tetszik, akkor is járni szeretnék, mert meg szeretnék tanulni angolul!". Ennyi. Szóval ezek plusz órák és ami még van neki és "kötelező", az a gyógytesi, a lúdtalpa miatt, van okos-matek és törperős torna, ez az ovi tehetségműhelyében van, ahol a nagycsoportosok fel vannak osztva különböző területekre, Bendegúznak ezt a kettőt nézték ki az óvónők (ki mihez tehetségesebb). Szóval vannak igencsak plusz órái, de én úgy látom, hogy élvezi mindet, még a táncot is. Most Luca napra készülnek, aztán a karácsonyra is. Nem nyavalyog semminek, hogy nem akar menni, minden foglalkozás tetszik neki. Remélem megtaláltuk az arany-középutat :-)

Most pedig irány az adventi készülődés, hiszen vasárnap már gyújtjuk az első gyertyát a koszorún...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése