Összes oldalmegjelenítés

2015. november 13., péntek

Péntek 13


Nekem nem mond semmit, csak "ráparázok", mert mindenhol ezt hallom... Nem is vettem volna tudomásul, ha a rádióban nem mondanák el minden fél órában, hogy ma péntek 13 van. Ez csak a címre igaz, mert igazából ennyit akartam csak írni erről.

Amiről pedig inkább írnék, Bercel első bölcsis hete pl. Ugye okt. 12-én kezdtük a bölcsi beszoktatást, az első héten csak pár órákat volt, illetve kétszer ott ebédelt. Aztán még utána hétfőn is ment, de még akkor sem aludt ott és végül aznap este le is betegedett. Aztán jött az őszi szünet és mivel itthon voltak a nagyok is, nem vittem Őt sem a bölcsibe. Végül múlthéten kényszer betegszabin voltak Mersével, mivel péntekre lett időpontunk a szemészetre és hétfőtől pupillatágítóztam mindkettejük szemét. Emiatt, mivel homályosan láttak, nem volt célszerű közösségbe vinni őket. Szóval a szemészeten túl vagyunk, Merse is megkapta a szemüvegét, neki +2-es jelenleg. Ez kinőhető, ahogy Bendegúznak is, csak Bendének +3-as van jelenleg. Bercelnek nem kell még szerencsére, vele ismét egy év múlva megyünk kontrollra. Na, de jól elkanyarodtam.
Szóval a héten újrakezdtük a bölcsit. Sajnos nem nagyon szeret járni, vagyis az első pár perc nem jó neki, nyilván addig, míg el nem búcsúzunk, utána állítólag két perc alatt megnyugszik és játszik a többiekkel. Hétfőn még csak ebéd utánig maradt, keddtől viszont ott alszik már. Minden reggel megbeszélem vele, hogy mikor megyek érte aznap, végül minden reggel, mikor megállunk a bölcsi előtt, már elkezd nyavalyogni és mondja, hogy neeeee, neeeee. Aztán ráveszem, hogy mutassa meg a kis szekrényét, végül ő vetkőzik, s végül a nyakamba köt ki és úgy adom át a gondozónőnek, hogy sír. Én meg szomorú vagyok, de tudom, hogy lesz ez jobb is.
Mersével is ez volt. Ott még a hormonok is dolgoztak, hiszen Berci éppen a 9. hónapban volt a pocakomban. Most erősebb vagyok, úgy gondolom. Minden nap uzsi után mentem, már nagyon várt, ahogy meglátott, egyből ugrándozott örömében és szaladt oda hozzám. Aztán, mikor átbeszéljük a napját, mondom, hogy holnap is jövünk, ő meg mondja, hogy jó, vagyis bólogat csak, mert sokat nem beszél még. Szóval így telt ez a hét.

Tegnap végre egyedül mehettem nézelődni ide-oda. Persze nem volt annyi időm, mint terveztem. Reggel elvittem a fiúkat az oviba és bölcsibe, végül hazajöttem és elindultam autóval a városba. Nem lehet reggel autóval menni a bölcsibe, mert akkor Bercit nem tudnám kivenni az autóból. Úgyhogy kicseleztem ilyen formán. Szóval elindultam 8 után nem sokkal, mivel 9:15-re volt időpontom a bőrgyógyászatra, kontrollra mentem. Még előtte el tudtam intézni egy dolgot, és 9-re oda is értem a dokihoz. Gondoltam én, hogy nem fognak behívni időben, ezért kb. úgy számoltam az időm, hogy 10 körül fogok eljönni. Sajnos 11-kor kerültem sorra. Nem, nem voltak sokan, csak a doki kétszer is kijött a rendelőből, egyszer jó 20 percre, másodjára meg kb. 30-ra, miközben egy fiatal csajszit kísért, aki éppen vérvétel után volt. Értem én, hogy ha rokon, vagy ilyesmi, kell a protekció, de ez most éppen nekem nem esett jól. Főleg azért nem, mert az én kontroll vizsgálatom csak kb. 5 percig tartott. Lassan lejár az öt év az orrműtét után (nem, nem plasztikáztattam, bár jó lenne azt is), úgyhogy még évente kétszer járok ide a dokihoz. Szóval az időmet kicsit megrövidítették, ezért ezután már csak futtában mentem ide-oda. Persze kb. a felét sikerült csak elintézni. A munkahelyemre ugrottam be, elintézni a szabis papírokat, aztán Csonginak vittem ebédet, persze ez a város két szélén van :-)
Aztán még eljutottam a lidlibe, az obiba, végül az auchan, aldi kimaradt. Pedig olyan jóóóó volt úgy nézelődni, hogy nem azt nézem, mit ver le valamelyik gyerekem, vagy merre szaladjak, hogy megtaláljam őket? Mondjuk egy vigasztal, ha nem lesznek betegek, végülis bármikor bemehetek vásárolgatni, bár ennek a pénz hiánya lesz inkább a hátulütője. Mert valljuk be, oké, nézelődni is jó, de milyen jó, ha találunk valamit és azon-nyomban meg is tudjuk venni. Pl. én már tegnap vettem karácsonyi ajándékot is. De azt hiszem, erre a hónapra már ki is költekeztem....

Hozok egy képet a kis szemüveges Merséről:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése