Összes oldalmegjelenítés

2015. november 2., hétfő

4 éves Merse

Már két napja betöltötte a 4. életévét, de hétvégén lévén nem igazán tudtam jönni. No és persze szép az idő mostanában, úgyhogy próbálunk még kint lenni (bár már kezdenek fagyosak lenni a reggelek).
Szóval a középső fiunk is ünnepelt a hétvégén, a megrendelt tortát kapta, mert a kívánsága az volt, hogy legyen rajta pókember, batman és superman is. Nem értem, miért ezek a kedvencek, hiszen mesében sem látott még ilyet nagyon, de betudom annak, hogy az oviban biztos mesélnek a többiek ezekről a figurákról és hát akkor az már tuti menő.
Jellemezve a természetét Mersének azt írhatnám, hogy talán rá kell a legjobban figyelni. Ha csend van és Ő ott van, tuti, hogy valami rosszaságot produkál. Volt már pár sztorim, egy közülük, amikor felmászott a szárítógép tetejére és kifestette magát és a falat is, alapozóval és szemöldökfestékkel.
De ma is csend volt, míg én felmostam a földszinten, addig egy krémet nyomtak ki a szőnyegre, sajnos Berci meg is kóstolta, úgyhogy most figyelgetem..
Izgő-mozgó kisfiú ám Memi, felmászik mindenhova, igazi kis sportos alkat (talán kiskoromban én is ilyen voltam, no, azóta sajnos sokat változtam). Bohóckodnak sokszor, egyre többet tudnak már egymással is játszani, persze van még olyan, hogy nincs egyetértés a tesók között.
És a tortás kép:

1 megjegyzés:

  1. Isten éltesse Mersét is! :)

    (Nálunk ugyanez a rajongás van a szuperhősökért, miközben valójában nem is tudom, hogy látta-e valamelyik filmet egyáltalán. Talán a Pókembert. De a Batmanes cuccok olyan jól néznek ki, nem csoda, hogy odavannak értük, nem? A Superman meg, hát istenem... a fiaink mind azok, és kész ;-) )

    VálaszTörlés